گردهمایی ترویجی تبیینی سبک زندگی و مصون سازی فرهنگی به همت روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه ناحیه شوط با حضور کلیه خانواده های کارکنان در مجتمع فرهنگی ولایت شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۳۴۹۹
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین سید علی رویدل مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت شهرستان شوط در این گردهمایی ارائه یک الگوی مناسب سبک زندگی را یکی از نیازهای اساسی جامعه امروز برشمرد و ادامه داد: سبک زندگی یک هندسه رفتاری است که نحوه تعامل انسان با طبیعت، با خود، با افراد مختلف و با جامعه را مشخص می کند.

وی در ادامه افزود: کانونی که امروزه بیشتر مورد حمله و تهاجم دشمنان نظام ما قرار گرفته، کانون مقدس خانواده است که دشمن با استفاده از ابزار و تجهیزاتی همچون «دجالواره» و فضاهای مجازی آلوده، قصد شکستن حریم این کانون مقدس را دارد.

حجت الاسلام و المسلمین رویدل با بیان اینکه برای پاسداری و محافظت از انقلاب اسلامی باید به قرآن و اهل بیت (ع) متوسل شد، اظهار کرد: توجه خانواده ها به قرآن و اهل بیت (ع) می تواند خانواده ها را از بسیاری ناهنجاری ها در امان دارد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت خانواده های اسلامی و ارزشی تاکید کرد: امروزه دشمنان متوجه شده اند که ریشه اصلی توفیقات ما از خانواده های اسلامی و ارزشی سرچشمه می گیرد، لذا دشمن با تمام توان وارد شده تا با جنگ رسانه ای ملت ایران را به انحراف کشیده و از پای در آورد.

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت شهرستان شوط در پایان سخنانش اضافه کرد: زنان پاسداران باید روحیه شجاعت را در همسران خود ایجاد کنند و با تاسی به سبک و سیره زندگی حضرت فاطمه الزهراء (س) ادامه دهنده راه این بانوی بزرگ باشند.

ارسال نظرات