مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: در واکنش به انتشار فایل صوتی آقای منتظری افزود: عوامل انتشار فایل صوتی از عناصر باند مهدی هاشمی، برادر داماد آقای منتظری هستند.
کد خبر: ۸۷۳۳۴۵۷
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت الاسلام و المسلمین عزت الله معتمد در جشنواره برترین های مساجد که در حسینه حضرت ابوالفضل(ع) سپاه برگزار شد فرمایشات رهبری را ملاک و معیار تشخیص فضای سکولار در همه زمینه‌ها دانست و اظهار کرد: مسجدی که در آن مباحث و روشنگری سیاسی نباشد، سکولار است. مسلمانان در عربستان خیلی بهتر و بیشتر نماز می‌خوانند، اما غرب با استفاده از آنان به جان امت اسلامی افتاده است.

حجت‌الاسلام معتمد تصریح کرد:‌ سکولار بی دینی نیست، بلکه فردی دانستن دین و خارج کردن محور دین از زندگی سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و... محسوب می‌شود لذا نه تنها نماز، مسجد و امام جماعت می‌تواند سکولار باشد، آموزش و پرورشی که محدود به علم شود نیز در معرض خطر سکولار شدن قرار دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در واکنش به انتشار فایل صوتی آقای منتظری افزود: عوامل انتشار فایل صوتی از عناصر باند مهدی هاشمی، برادر داماد آقای منتظری هستند.

حجت الاسلام معتمد ادامه داد: هدف از انتشار فایل صوتی برای این بود که دوران نورانی حضرت امام (ره) را زیرسوال برده و انقلاب اسلامی که افتخار بزرگ ملت ایران است را لکه دار کنند.

وی با بیان اینکه مهدی هاشمی سرحلقه اتاق فکر لیبرال ها و منافقین در بیت منتظری بود گفت: از ابتدای انقلاب یک جریان بدلی در برابر جریان اصیل انقلاب بود و مهدی هاشمی با کمک منافقین، لیبرال ها، نهضت آزادی و ملی گرا، منتظری را که ساده لوح بود در راس این جریان بدلی قرار دادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سوق دادن انقلاب به سمت آمریکا هدف جریان بدلی بود گفت: جریان بدلی بیش از 30 سال در مقابل جریان اصیل انقلاب اسلامی ایستاد، این جریان در دوران دفاع مقدس نیز از صدام حمایت می کرد و امام (ره) را زیر فشار عقب نشینی در برابر آمریکا و عراق قرار می داد.

حجت الاسلام معتمد خاطرنشان کرد: این جریان بعد از عدم کفایت و عزل بنی صدر، با رهبری آقای منتظری به مردم دستور دادند تا از بنی صدر حمایت کنند و در این راستا به بدترین شکل مردم را به خاک و خون کشیدند.

وی با اشاره به اینکه بودجه فرهنگی در اختیار مجموعه نماینده دولت در استان ها قرار می گیرد گفت: این بودجه فرهنگی را نباید در اختیاری افرادی گیرد که کنسرت همراه با گناه و معصیت برگزار کنند بلکه این بودجه باید در اختیار روحانیون و هیئت امنای مساجد قرار دهند تا کارهای فرهنگی در مسجد برگزار شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان افزود: برگزاری کنسرت‌های مختلط دردی از جامعه دوا نمی‌کند بلکه باید این هزینه‌ها صرف فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی در مساجد شود.

وی در پایان دفاع محافظه‌کارانه از انقلاب را بی فایده دانست و خاطرنشان کرد: ‌اگر از ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا و اندیشه‌های امام راحل کوتاه بیاییم، دشمن حتی یک قدم عقب‌نشینی نمی‌کند و همچنان به پیشروی خویش ادامه می‌دهد.

ارسال نظرات