یکی از جانبازان مدافع حرم اراک بر ضرورت تبیین نقش شهدای مدافع حرم در دفاع از مظلومین به‌عنوان یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی و پاسداری از ارزش‌های اسلامی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۷۳۳۳۴۹
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، فرمانده پایگاه شهید رجایی و جمعی از بسیجیان این پایگاه از جانباز مدافع حریم مقدس زینبی(سلام الله علیها) تجلیل و تقدیر کردند.

در این دیدار برادر جانباز با اشاره به نقش مدافعان حرم در دفاع از اسلام گفت: مدافع حرم نه تنها نقش مهمی را در پاسداری و حفاظت از حرم اهل‌بیت(ع) ایفا کرده‌اند بلکه با ایثار و اخلاص خود سبب شده‌اند که تروریست‌ها جسارت نزدیک شدن به مرزهای کشورمان را نداشته باشند.

وی افزود: در دین مبین اسلام هم بر موضوع ججهاد تاکید شده، جهاد ابتدايى به منظور دعوت كفار به اسلام و گسترش دامنه اسلام است، اما جهاد دفاعى به منظور جلوگيرى از محو اسلام و از بين رفتن جامعه اسلامى و حراست از استقلال و جان و مال و ناموس مسلمان‌ها است.

این جانباز مدافع حرم بر ضرورت تبیین نقش شهدای مدافع حرم در دفاع از مظلومین به‌عنوان یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی و پاسداری از ارزش‌های اسلامی تاکید کرد و ادامه داد: امیدواریم که بتوانیم بخشی از جانفشانی‌ها و رشادت‌های شهدای مدافع حرم را برای نسل جوان بازگو کنیم.

وی افزود: به رغم تهاجم گسترده فرهنگی، امروز عشق به شهادت در میان ملت شعله‌ور است که نشان دهنده ایمان و اعتقادات راسخ ملت مومن است که برای دفاع از این اعتقادات از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

این جانباز مدافع حرم در پایان از جوانان خواست تا همواره گوش به فرمان ولایت باشند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی از توطئه و ترفند دشمنان در امان باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات