امام جمعه شهرری:

هیچ کس حق تضعیف و تخریب دولت را ندارد

خبرگزاری بسیج: امام جمعه شهرری گفت: انتقاد سازنده با نیت خیرخواهانه خوب و مطلوب است اما هیچ کس حق تضعیف و تخریب دولت و نادیده گرفتن تلاش های دولتمردان را ندارد.
کد خبر: ۸۷۳۳۳۳۳
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام و المسلمین سید علی شاهچراغی با بیان اینکه دولت های پس از انقلاب همگی نماد اراده و خواست ملت بودند افزود: انتخاب مردم و تنفیذ ولی فقیه به این دولت ها مشروعیت می دهد.

وی با اشاره به هفته دولت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و افزود: استقامت، پایداری، ساده زیستی و مردم داری از ویژگی های این دو شهید بزرگوار بوده است که میتوانند الگوی خوبی برای دولتمردان باشد.

شاهچراغی گفت: دولت و مدیران آن همواره باید دغدغه های رهبر معظم انقلاب را مدنظر داشته باشند و در سیاست گذاری ها و اقدامات اجرایی خود این دغدغه ها را همواره در نظر داشته باشند.

وی فرهنگ و توجه به سلامت آن را از جمله مهمترین دغدغه های معظم له ذکر کرد و افزود: توجه به تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی دشمن در برنامه ریزی های فرهنگی باید مورد توجه ویژه دولت و مسئولان فرهنگی کشور باشد.

شاهچراغی با بیان اینکه ضربه به ارزشهای فرهنگی ضربه به اصل نظام است ادامه داد: این مقوله فقط متوجه قشر خاصی نیست و همه کسانی که متولی فرهنگ هستند باید برای حل مشکلات آن تلاش کنند.

وی در ادامه به مشکلات معیشتی مردم اشاره کرد و افزود: بخشی از این مشکلات مربوط به تحریم ها است اما مسئولان هم نباید از تدبیر غافل شوند و بلکه با مدنظر قرار دادن اصول اقتصاد مقاومتی برای رفع مشکلات تلاش موثر و جدی کنند.

امام جمعه شهرری با اشاره به مشکلات و درگیری های منطقه و جهان اسلام ادامه داد: آمریکا، اسراییل و عربستان سه ضلع مثلث مشکلات هستند و هر جنایتی که انجام می شود از جانب این کشورهای فاسد و جنایتکار است.

وی گفت: سعودی ها چه بخواهد و چه نخواهد به پایان راه خود نزدیک شده اند و بزودی شاهد سقوط طاغوت آل سعود خواهیم بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار