اختصاص 3 میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار برای توسعه بخش قلعه نو

خبرگزاری بسیج: 3 میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار برای 24 طرح عمرانی، آموزشی و بهداشتی، روستایی بخش قلعه نو با هدف توسعه این بخش در سال جاری تخصیص داده شد.
کد خبر: ۸۷۳۳۳۲۹
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ شورای اداری بخش قلعه نو به منظور رسیدگی به مشکلات بخش قلعه نو با حضور هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران فرماندار شهرستان ری، قربانی بخشدار قلعه نو، مدیران دستگاه های مختلف شهرستان ری و شورای اسلامی قلعه نو در فرمانداری ری تشکیل شد.

جمالی پور در این جلسه اظهار داشت: 24 طرح در حوزه های امور آب روستایی و کشاورزی، اداری ساختاری، آموزش و پرورش، خانه بهداشت و انتظامی در فاز اول برنامه های توسعه بخش قلعه نو در سال جاری در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه فرمانداری شهرستان ری بودجه توسعه هر بخش را 3 میلیارد ریال در نظر گرفته است، افزود: برای بخش قلعه نو به دلیل اهمیت زیاد، تازه تاسیس بودن، عدم توجه در سال های گذشته و نیاز مبرم این بخش به توسعه زیر ساخت ها این بودجه بالغ بر 3 میلیارد و 800 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

جمالی پور با اشاره به طرح های توسعه ای که در بازدیدهای دوره ای در بخش قلعه نو تصویب شده است، ابراز امیدواری کرد: بخشی از مشکلات مردم قلعه نو با بهره برداری از طرح ها توسعه ای رفع شود و این بخش به یک موقعیت پایدار در شهرستان ری دست یابد.

جمالی پور فرماندار شهرستان ری، معاونان فرماندار، قربانی بخشدار قلعه نو و جمعی از روسای ادارات در دو دور بازدید از روستاهای بخش قلعه نو از روستاهای قمی آباد، مقیم آباد، طالب آباد، چالطرخان، نجم آباد و عشق آباد بخش قلعه نو در دور اول و روستاهای کریم آباد تهرانچی، گل تپه کبیر، فیروزآباد، ده خیر و زمان آباد دیدار کرده و مسائل، نیازها و مشکلات این روستاها را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

ارسال نظرات