به همت کانون بازنشستگان سپاه استان چهارمحال و بختیاری محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه دو شهرستان بروجن و لردگان در اردوگاه غدیر آورگان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۳۲۴۱
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در این محفل بیش از 200 بازنشسته سپاه شهرستان های بروجن و لردگان هم آمدند، تا یاد و خاطره روزگار گذشته را در محفلی صمیمی زنده کنند.

سرهنگ پاسدار بازنشسته محمد حسین پور، مسئول کانون بازنشستگان سپاه استان، هدف از برگزاری این گردهمایی را ایجاد شادابی و نشاط، باخبر شدن از احوال یکدیگر و رفع مشکلات بازنشستگان با همکاری و همفکری همدیگر عنوان کرد.

سردار علی محمد اکبری، جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نیز با حضور در جمع بازنشستگان سپاه شهرستان های بروجن و لردگان، ضمن خوش آمدگویی و تقدیم سلام فرماندهی سپاه استان به بازنشستگان، خاطراتی از فداکاری رزمندگان چهارمحال و بختیاری در هشت سال دفاع مقدس و رشادت های مدافعان حرم حضرت زینب سلام الله علیها در جبهه مقاومت بیان کرد.

وی، با یادآوری رشادت های شهید علی طاهری از مدافعان حرم آل الله، به تبیین توطئه های استکبار جهانی علیه ملت های مسلمان به ویژه دشمنی آنان با انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت.

گفتنی است: اندازه گیری فشار خون بازنشستگان توسط گروه اعزامی درمانگاه صادقیه بروجن، برگزاری برنامه های مفرح فرهنگی، مسابقات ورزشی طناب کشی و دارت و .. از دیگر برنامه های این محفل یک روزه انس و مودت بود.

ارسال نظرات