فرمانده سپاه ناحیه سبزوار گفت: دریافت حقوق های نجومی نشان از تهاجم فرهنگی و نفوذ دشمن در کشور است.
کد خبر: ۸۷۳۳۱۹۵
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز در جبهه خارجی در وضعیت بسیار مناسبی از لحاظ اقتدار قرار دارد و با مقاومت توطئه های دشمن را نقش برآب می کند اظهارداشت: متاسفانه دشمن در جبهه داخلی و فرهنگی موفقیت هایی را داشته اشت.

وی با بیان اینکه اگر ظرفیت های عظیمی مانند عشق به اهل بیت (ع) ،محرم و عاشورا و رمضان نبود قطعا موفقیت دشمن بیشتر می شد تاکید کرد: دشمن با صرف هزینه های بسیار سنگین و استفاده از ظرفیت فضای مجازی و با ایجاد شبهات برخی باورها و اعتقادات جوانان را دستخوش تغییر کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار با اشاره به اینکه این تغییرات یک شبه ایجاد نشده است، تصریح کرد: سالها کار فرهنگی دشمن منجر به تغییر ارزش ها و جابجایی آنها با ضد ارزش ها شده است.

مظلوم از دریافت حقوق های نجومی به عنوان نمونه ای بارز از جابجایی ارزش ها با ضد ارزش ها نام برد و بیان داشت: شهید رجایی حقوق ۲۰هزارتومانی خود را به ۴هزار تومان کاهش داد تا مانند دیگر مردم زندگی کند اما امروز برخی از مدیران دریافت حقوق ۲۰۰میلیونی را هم حق خود می دانند.

وی این اقدامات را نتیجه همان تغییر سبک زندگی دانست و عنوان کرد: اگر مسئولین امروز به همان ارزش های ابتدای انقلاب پایبند بودند نیازی به دریافت حقوق های نجومی نداشتند.

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار منشاء و مبدا ناهنجاری ها فرهنگی و اجتماعی کنونی را ضعف در باورها و اعتقادات و کم رنگ شدن ایمان و تقوی دانست.

مظلوم ادامه داد: متاسفانه در باور این گروه از مسئولین و به اصطلاح انقلابیون سابق ساده زیستی و عدالت جای خود را به اشرافی گری داده است .

وی با بیان اینکه اگر تا دیروز تمسک به رفتار شهید رجایی ها افتخار بود امروز شیشلیک خوردن و نوع خودرو ارزش شده است.

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار با اشاره به اینکه این افراد معیشت مردم و گشایش اقتصادی را در برابر انقلابی بودن قرار داده اند خاطرنشان کرد: این افراد معتقدند برای گشایش های اقتصادی باید دست از انقلابی گری برداشت و سعی در ترویج سبک زندگی غربی دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها