خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج هنرمندان با اشاره به اولویت‌های سازمان بسیج هنرمندان گفت: جذب هنرمندان ارزشی در سطح کشور و کادرسازی و تربیت هنرمند در طراز انقلاب اسلامی و نقش آفرینی در عرصه‌های هنری و ادبی با هدف تغییر موازنه هنری در جهت آرمان انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۳۳۱۹۳
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
تربیت هنرمند در طراز انقلاب اسلامی در اولویت‌مان است/آغاز جشنواره‌های ملی بسیج هنرمندان از پایان شهریورماه
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، غلامرضا منتظری در همایش مسئولان کانون‌های بسیج هنرمندان سراسر کشور که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: چند مأموریت برای بسیج هنرمندان تعریف شده که شناسایی و ساماندهی چهره‌های مستعد ادبی و ارزشی کشور، حفظ و انسجام کار تشکیلاتی از این مجموعه، آموزش و تربیت و کادرسازی در سازمان و تلاش در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه ادب و هنر و رسانه و فرهنگی و هنری و ادبی، از جمله آن‌ها است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان با اشاره به لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های نسل جوان افزود: عمده برنامه‌های ما بحث آموزش و کادرسازی است چراکه سرگرمی به جشنواره‌ها ما را به‌جایی نمی‌رساند، باید از ظرفیت جوان امروز استفاده کرد.

وی بیان کرد: در برنامه پنج ساله قرار قانونی گذاشته تا همه رشته‌های ادبی و هنری در سال بتوانند 200 نیروی متخصص تربیت کنند، در عرصه هنر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مدنظر است. 100هزار نفر عضو بسیج هنرمندان هستند که در قالب 300 انجمن تخصصی و 400 کانون هنری ادبی مشغول هستند.

منتظری تصریح کرد: در هر استان 10 کانون تخصصی و در هر شهرستان کانون هنری و ادبی وجود دارد و هر کانون نیز در 10 گروه هنری ادبی مشغول فعالیت هستند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان با اشاره به اولویت‌های سازمان بسیج هنرمندان افزود: جذب هنرمندان ارزشی در سطح کشور و کادرسازی و تربیت هنرمند در طراز انقلاب اسلامی و همچنین نقش‌آفرینی در عرصه‌های هنری و ادبی با هدف تغییر موازنه هنری در جهت آرمان انقلاب اسلامی است. جشنواره‌های ملی سازمان بسیج هنرمندان از آخر شهریورماه آغاز می‌شود که جشنواره هنرهای تجسمی و جشنواره ادبیات داستانی از جمله آن‌ها است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها