خبرهای داغ:
محمد آبدار
مسئول اردویی ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف:
مسئول اردویی ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف گفت: تابستان امسال 80 زائر از مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور دیدن داشته اند.
کد خبر: ۸۷۳۳۱۵۷
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸

مسئول اردویی ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهار داشت: امسال در قالب یک اردوی یک هفته ای راهیان نور تعداد 80 زائر که 50 نفر آن ها را آقایان و 30 نفر خانم ها تشکیل می دادند از غرب و شمال غرب کشور دیدن داشته اند.

وی ابراز داشت: این کاروان در روز 11مرداد ماه امسال از این شهرستان اعزام شدند و از شهرهای مرزی مخصوصا پاوه و مرساد دیدن کردند.

سنگی در خصوص تأمین اعتبارات این سفر عنوان داشت: هزینه این کاروان بیشتر از کمک های مردمی جمع آوری شده و مردم استقبال خوبی نسبت به این امر خیر خواهانه نشان دادند.

وی افزود: در این اردو راویان در خصوص دوران هشت ساله ی دفاع مقدس برای زائران مطالبی را بیان کردند که تأثیرات روحی، روانی و معنوی خوبی در زائران گذاشته و همه ی زائران از این سفر روحانی راضی بودند.

 مسئول اردویی ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف گفت: امیدواریم که با چاره اندیشی هایی در خصوص تأمین اعتبارات بتوانیم در آینده افراد بیشتری به این اردوها اعزام کنیم و در راستای اهداف اسلام و انقلاب باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها