خبرهای داغ:
معاون بسیج مساجد و محلات سپاه فجر خبر داد:

« همایش روز جهانی مسجد » در شیراز برگزار شد

سرهنگ پاسدار قیطاسی گفت: حرکت در مسیر دستیابی به " مسجد طراز انقلاب اسلامی " رسالت مهم اصحاب مساجد و نیروهای مومن جوان و انقلابی است.
کد خبر: ۸۷۳۳۰۹۶
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
سرهنگ پاسدار فرج الله قیطاسی معاون بسیج مساجد و محلات سپاه فجر با اعلام اینکه همایش روز جهانی مسجد در شیراز برگزار شد، گفت: جشنواره برترین های مساجد سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) نیز همزمان با برگزاری این همایش برگزار شد و از برترین های امامان جماعت، فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج، مسئولان کانون فرهنگی، خادمان و اعضای هیئت امنای مساجد شیراز تجلیل بعمل  آمد.

وی با اشاره به نقش بی بدیل و تاثیرگذار مساجد از زمان پیامبر (صلی الله علیه وآله وسلم) تا پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و پس از آن، گفت: اگر در سیره و زندگی شهدا دقت کنیم متوجه می شویم اکثر ایشان با مسجد ارتباط همیشگی داشته اند.

معاون بسیج مساجد سپاه فجر با اشاره به نقش موثر مسجد در تربیت اخلاقی جامعه، گفت: ارتباط با مسجد و حضور هر چه بیشتر اعضای جامعه بخصوص قشر نوجوان و جوان در برنامه های دینی و فرهنگی با محوریت مساجد هم در رشد و تعالی مسائل دینی، معنوی، روحی و اخلاقی جامعه تاثیر مثبت دارد و هم نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی در خانواده ها و جامعه خواهد داشت.

وی  هدف اصلی برگزاری همایش روز جهانی مسجد را ثبت و انتقال تجربیات مساجد برتر دانست و افزود: حرکت در مسیر دستیابی به " مسجد طراز انقلاب اسلامی " رسالت مهم اصحاب مساجد و نیروهای مومن جوان و انقلابی است.

معاون بسیج مساجد سپاه فجر در پایان صحبت هایش با تاکید بر موضوع " مسجد محوری " در برگزاری برنامه های دینی و فرهنگی، گفت: همایش روز جهانی مسجد و تجلیل از برترین های مساجد شیراز در مسجد الغدیر شهرک گلستان شیراز برگزار  شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها