فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه اظهار داشت: مردم باوری و نگاه به توانمندی داخلی نگاه تشریفاتی نیست، بلکه یک نگاه اعتقادی و راهبرد کلان نظام است.
کد خبر: ۸۷۳۳۰۸۵
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی در هشتمین اجلاسیه مجمع عالی بسیج شهرستان تربت حیدریه اظهار کرد: تفکر ارتباط و گفتگو با قدرت های استکباری با روحیه انقلابی گری در تضاد است و با نگاه به بیرون مشکلات کشور حل نمی شود.

وی بیان داشت: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال جنگ تحمیلی با کمترین امکانات موجود و با اعتقاد به خود باوری و توانمندی جوانان در دفاع از انقلاب و نظام حماسه آفریدند و اجازه تصرف حتی یک وجب از خاک میهن را به بیگانگان ندادند. 

گرایلی شاخصه اصلی بسیج را اخلاص و دل دادگی به خداوند عنوان کرد و افزود: بسیج با نگاه مردم باور برای رفع مشکلات شهروندان برنامه ریزی می کند.

فرمانده سپاه تربت حیدریه اذعان داشت: بسیج بعنوان مدافع انقلاب و مرزبان فرهنگی و اجتماعی و سیاسی مراقب نفوذ بیگانگان در تمام عرصه های کشور است و هر کجا روحیه بسیجی و انقلابی حکمفرما باشد در آنجا موفق و پیروز بودیم و هرکجا هم در برابر دشمن تواضع و عقب نشینی کردیم شکست خوردیم.

گرایلی خاطر نشان کرد: مردم باوری و نگاه به توانمندی داخلی نگاه تشریفاتی نیست، بلکه یک نگاه اعتقادی و راهبرد کلان نظام است.

فرمانده سپاه تربت حیدریه افزود: با اعتقاد به این باورها اکنون ۹ کارگروه تخصصی در شهرستان تشکیل شده تا در حوزه های مختلف تخصصی به کمک دستگاه های اجرایی بیایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها