مدیر سایت خبری حیات غرب در گردهمایی خبرنگاران و فعالان رسانه ای بسیجی استان کرمانشاه، گفت: تا زمانی که ضعف بنیه مالی در یک نشریه خبرنگار را آگهی بگیر سازمانی می کند دیگر روحیه نقادی از بین می رود و سیاه و سفید می نویسد.
کد خبر: ۸۷۳۳۰۶۱
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه؛ محمد رضا منتظریانی مدیر سایت خبری حیات غرب در نشست مسئولان و خبرنگاران بسیجی رسانه های استان که به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد، با بیان این پرسش که آیا رسانه های استان کرمانشاه در سال اقتصاد مقاومتی می توانند تأثیر گذار باشند، گفت: اگر خوش انصاف باشیم جواب منفی است.
منتظریانی عدم دسترسی به منابع اطلاعاتی را از دیگر مشکلات حوزه رسانه ها دانست و گفت: اطلاعات در اختیار رسانه قرار نمی گیرد و تنها منحصر به رسانه هایی است که در نشست های خبری در قالب آگهی رپرتاژخبر را در نشریه خود چاپ کنند.
وی در خصوص عملکرد سازمان بسیج رسانه اظهار داشت: بسیج رسانه توانسته در این وادی قدم های خوبی بردارد و بخشی از نارسایی ها را برطرف کند.
مدیر سایت خبری حیات غرب افزود: تشکیل صندوق قرض الحسنه برای اعضاء بسیج رسانه، بهره مندی از خدمات دفتر حمایت حقوقی بسیجیان، برگزاری مداوم و مستمر کارگاه و کلاس های آموزشی، برگزاری اردوهای زیارتی و فرهنگی همچنین فراهم آوردن امکان بازدید از نشریه ها و خبرگزاری دیگر استان ها در جهت بهره مندی از توانایی و تجربیات آنها و احیاء خبرگزاری توسعه در استان با بهره گیری از اساتید برجسته کشور بسیار ضروری است و می بایست بسیج رسانه استان با تمام توان مواردی که گفته شد را مورد توجه ویژه خود قرار دهد.
منتظریانی گفت: نشریه های استان به ریزه خواهی و ریزه گویی عادت کرده اند که با آموزش خبرنگاری توسعه این خرق عادت دریده خواهد شد.
انتهای پیام/
 
ارسال نظرات