مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان عسلویه

مراسم تودیع ومعارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده شهرستان عسلویه در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۲۹۷۷
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه استان بوشهر، مراسم تودیع ومعارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده شهرستان عسلویه برگزار شد.

در این برنامه که با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و معاون آموزش و پرورش شهرستان عسلویه در سالن اجتماعات این اداره برگزار شده بود،سرهنگ حسین تمیمی نیا فرمانده ناحیه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه ، در خصوص مسائل مدیریتی روز و تعامل همکاری بیشتر آموزش پرورش و بسیج، لزوم ترویج تفکر بسیجی و مسئولیت پذیری بسیجیان در جایگاه خود سخنانی را بیان کرد.

تمیمی در ادمه گفت: امیدوارم که خداوند به همه ما این توفیق را بدهد که راهی را که انتخاب کردیم در تداومش مستمر باشیم و این جلساتی که تشکیل می شود یه تلنگری برای ما باشد که یک روزی هم جلسه واقعی اتفاق خواهد افتاد که دیگر بازگشتی در آن  برای همه آنهایی که به نوعی مسئولیت داشتند نیست.هیچ وقت برای روز موعود که خداحافظی واقعی است خیلی جدی فکر نمی کنیم یک روزی خواهد رسید که عنان اختیار را از ما خواهند گرفت. همیشه از خودمون حساب بکشیم و بتونیم آمادگی داشته باشیم.

در پایان از زحمات محمد شبانی طی دو سال خدمت سازنده تقدیر به عمل آمد و طی حکمی علی محمدی خواه به عنوان سرپرست حوزه بسیج دانش آموزی معرفی شد.

 

ارسال نظرات