مراسم معارفه مسئول تعلیم وتربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه عسلویه در سالن جلسات امام حسن مجتبی(ع) این سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۲۹۷۶
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه،  امروز صبح مراسم معارفه حجت السلام حبیب پهلو زاده به عنوان مسئول تعلیم وتربیت در ناحیه مقاومت بسیج سپاه  خاتم الانبیاء(ص)عسلویه در سالن اجتماعات امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.

تمیمی نیا در خصوص اهمیت جایگاه تعلیم و تربیت گفت: آنچه جدا می کند ارتش، سپاه ونیروی انتظامی با دیگر نیروهای نظامی معنویت محوری است وآنچه انقلاب ما را حفظ می کند همین وجود ارتش مکتبی است.

 

وی در خصوص وظایف این حوزه از دیدگاه مقام معظم رهبری افزود: ارتقا معنویت، بصیرت و ارتقا ولایت از وظایف مهم در تعلیم و تربیت است که باید در حلقات صالحین به طور مشهود  شود.

 

در این مراسم حجت السلام عباسیان ضمن تبریک هفته دولت گفت: جابه جایی مسئولین هم برای خود فرد و هم برای مجموعه عید است و این عید هم مبارک باد.

 

وی درخصوص بصیرت که یکی از وظایف مسئول تعلیم و تربیت است، گفت: مهمترین وظیفه این حوزه ارتقا بصیرت است.

وی گفت: یک بسیجی چشم بسته وکورکورانه نیاز جامعه را نمی بیند،یک بسیجی باید با چشم باز به جنگ دشمن برود و معایب، حیله وترفندهای دشمن را بشناسد.

 

حجت السلام عباسیان در ادامه به نقش طلاب در ۸سال دفاع مقدس پرداخت و افزود: آمار شهدای روحانیت  در ۸سال دفاع مقدس ۱۱ برابر دیگر صنفها جهادی بود و این یعنی حضور حداکثری جامعه روحانیت در دفاع  از ارزشهای انقلاب اسلامی است.

 

درپایان این مراسم از زحمات دو نفر از بسیجیان فعال در تعلیم و تربیت حوزه امام خمینی (ره) بخش چاه مبارک و حوزه فاطمه الزهرا(س) با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آمد و طی حکمی حجت السلام پهلوزاده به عنوان مسئول تعلیم و تربیت درسپاه ناحیه خاتم الانبیاء(ص)معرفی شد.

 

ارسال نظرات