در پی کسب عناوین اول و دوم لیگ علمی بسیج دانش آموزی کشور؛
با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود مراسم تجلیل از اعضا لیگ علمی بسیج دانش آموزی حوزه ایمان که در مسابقات کشوری مقام اول و دوم را کسب نمودند برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۲۸۹۸
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم تجلیل از اعضا تیم لیگ علمی بسیج دانش آموزی حوزه ایمان که در مسابقات کشوری لیگ علمی پایا مقام اول در رشته تحقیق و پژوهش و مقام دوم آزمون کتبی در پایه هشتم را کسب نمودند با حضور مسئولین آموزش و پرورش و سپاه و خانواده های آنان در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش شاهرود برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام علی شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود در سخنانی با تبریک کسب این عنوان توسط دانش آموزان بسیجی اظهار کرد: این افتخاری دیگر برای بسیج است که دانش آموزان تراز انقلاب اسلامی تربیت یافته اند که در عرصه علم پیشگام هستند و می توانند عنوان و مقام کسب نمایند.

وی افزود: بسیج در تمام عرصه های مختلف کشور وارد شده و با توجه به اهمیت علم و دانش باید بسیجیان ما در این عرصه جهادی وارد شوند و تلاش کرد تا دانش آموزان بسیجی ما در این عرصه با جدیت و توان وارد شوند.

شریفی خاطر نشان کرد: اسلام تاکید بر علم و دانش دارد و باید دانش آموزان ما با تلاش در این عرصه وارد شوند و این موفقیت ها و کسب عناوین نشان می دهد بسیج در این عرصه به خوبی وارد شده و استعدادهای مستعد دانش آموزان را شناسایی کرد و به آن بها داد.

سید حبیب الله میرابوالحسنی رئیس اداره آموزش و پرورش شاهرود در این جلسه با تقدیر و تشکر از دانش آموزان بسیجی که این عناوین را کسب نمودند با بیان اینکه امسال دانش آموزان ما در بحث علمی خوش درخشیده اند گفت: 5 رتبه زیر 100 و قریب به 70 رتبه زیر 2000 و بیش از 30 رتبه زیر 1000 نشان دهنده رشد علمی دانش آموزان ما در این عرصه است.

وی افزود: ما در رشته های فرهنگی هنری و ورزشی نیز در سطح کشور مقام های خوبی کسب نموده ایم و کسب رتبه علمی شما عزیزان در لیگ علمی بسیج دانش آموزی نیز برگ زرین دیگری بر افتخارات مجموعه شهرستان و استان است و باید از این تلاش ها قدردانی شود.

میرابوالحسنی با بیان اینکه این تلاش ها نتیجه زحمات افراد گوناگونی است گفت: خانواده ها و اولیا مدرسه و مربیان و دلسوزان همه در کسب این نتایج موثر هستند و باید از همه این عزیزان تقدیر و تشکر شود.

وی با تشکر از فعالیت های بسیج دانش آموزی در عرصه های مختلف بیان کرد: بسیج دانش آموزی یکی از دوایر خوب و فعال ماست و توجه به فرهنگ سازی و تربیت دینی و بصیرتی دانش آموزان را با جدیت دنبال می کند و اکنون نیز نشان داده در عرصه علمی نیز می تواند موثر باشد و ما از زحمات این عزیزان نیز تقدیر و تشکر می کنیم.

در این مراسم از تیم 5 نفره لیگ علمی بسیج دانش آموزی حوزه ایمان و مربی آنان دکتر نیازی با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.

خاطر نشان می شود برای اولین بار از استان سمنان تیم لیگ علمی بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود شامل دانش آموزان بسیجی سیدعلیرضا سیف هاشمی،رادمهر مقیمی،نیما شفقی،امیر دباغی پور و محسن وفایی نژاد در مسابقات کشوری در پژوهش و تحقیق عنوان اول و در آزمون کتبی پایه هشتم رتبه دوم کشوری را کسب نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها