خبرهای داغ:

برگزاری اردوی جهادی دندانپزشکی پایگاه بسیج شهید مطهری ابرسج+ تصاوير

برگزاری اردوی جهادی دندانپزشکی به همت پایگاه بسیج شهید مطهری در روستای ابرسج برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۲۸۸۰
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سومین اردوی جهادی دندانپزشکی به همت پایگاه بسیج شهید مطهری حوزه بسیج روستایی عشایری کربلا در درمانگاه روستای ابرسج برگزار شد.

در این اردوی جهادی دکتر سید علی مرتضوی از بسیجیان پایگاه با کمک جمعی از بسیجیان به مدت سه روز، سومین اردوی جهادی دندانپزشکی در درمانگاه روستای ابرسج را برگزار نمودند.

در این اردو ویزیت وکشیدن دندان به صورت رایگان از ساعت8صبح تا 16 عصر به مدت سه روز برگزار شد که بیش از467نفر بصورت رایگان معاینه شدند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت شاهرود سروان اسماعیلی با حضور در محل اردوی جهادی با تقدیر وتشکر از فرمانده محترم پایگاه و دکتر بسیجی خدمات وی را جهت محرومیت زدایی و همچنین خدمت شایسته به مردم قابل ارزش وقدردانی دانستند و خواستار توجه بیشتر مسئولین به حمایت از این گونه حرکتهای جهادی در کل منطقه شدند.

وی این گونه حرکتهای جهادی را باعث رضایتمندی مردم از بسیج و سپاه دانسته و افزود: این اردوهای جهادی وظیفه و کوچکترین خدمت بسیج به مردم عزیز و مستضعف است و باید ادامه پیدا کنند.

فرمانده حوزه بسیج روستایی عشایری کربلا سرهنگ محمدی نیز در این اردوی جهادی پزشکی حضور یافتند و از خدمات گروه جهادی پایگاه بسیج شهید مطهری ابرسج تقدیر وتشکر نمودند.

قابل ذکراست جهت تجهیز این مرکز که امکانات اولیه نداشته است به همت دکتر سید علی مرتضوی فرزند گرانقدر جانباز شهید حاج سیدعباسعلی مرتضوی و پایگاه بسیج شهید مطهری وسایل و امکانات دندانپزشکی از قبیل یونیت و وسایل کشیدن دندان به ارزش بیش از150میلیون ریال تامین شده است که نیازمند حمایت خیرین میباشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها