همسر آزاده شهید باقر ولی نژاد در گفتگو با "بسیج":
فرحناز عبدی گفت: همسرم همیشه تاکید داشت کسانی در دوران اسارت مقاومت کردند که ایمان و اعتقاد به خدا داشتند.
کد خبر: ۸۷۳۲۸۷۰
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
فرحناز عبدی همسر آزاده شهید باقر ولی نژاد در گفت و گو با خبرگزاری بسیج در کرج اظهارداشت: دو سال بعداز آزادی همسرم از اسارت با وی ازدواج کردم و مدت اسارت همسرم دو سال و نیم بود و 8 سال زندگی مشترک داشتیم و بعد از آن همسرم به دلیل بیماریی که در دوران اسارت به آن مبتلا شده بود به درجه رفیع شهادت رسید.
 
وی افزود: اکثر آزادگان به دلیل عفونت ها و بیماری هایی که در زمان اسارت مبتلا شدند، چند سال پس از آزادی شهید شدند.
 
همسر آزاده باقر ولی نژاد گفت: همسرم با وجود بیماری، روحیه خوبی داشت و تا آخرین روز مشغول به کار و فعالیت بود در زمان بی هوشی عمل در سال 87 قبل از اینکه عمل جراحی آغاز شود به درجه رفیع شهادت نائل شد.
 
وی تصریح کرد: همسرم همیشه نسبت به تربیت و مراقبت از فرزندانمان سفارش می کرد، ثمره ازدواج ما دو فرزند به نام های الهه و صادق است که یکی دانشجوی پزشکی و دیگری پیش دانشگاهی است.
 
همسر شهید ولی نژاد بیان داشت: پس از آزادی از اسارت تحمل جو حاکم بر جامعه برایش همسرم مشکل بود، وقتی می دید عده ای از مردم و مسئولین چگونه از آرمان های انقلاب و جنگ فاصله گرفته اند، می گفت دوست دارد به لبنان برود و تحمل دوران اسارت برای او آسان تر بوده است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: همسرم در خاطراتش بیان می کرد کسانی توانستند دوران سخت اسارت را تحمل نمایند که باخدا بودند و اعتقاد قوی به او داشتند.
 
خبرنگار بسیجی: اصغرنژاد
ارسال نظرات