خبرهای داغ:

افتتاح نمایشگاه عکس در هندیجان

رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی در هندیجان گفت:به مناسبت هفته دولت نمایشگاه عکس با همکاری کانون عکس وفیلم اداره فرهنگ وارشاد اسلامی در دو موضوع شهادت و دستاورد های انقلاب در سالن این اداره به مدت یک هفته افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۳۲۸۲۸
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۴
حسین پور دوستعلی  صبح چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار بسیج در هندیجان ضمن گرامیداشت یاد وخاطر شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد:در نمایشگاه عکس ۱۱۵ اثر نصب شده که  صحنه های از شهادت و رفتارهای اجتماعی،سیاسی و انقلابی  شهیدان رجایی وباهنر و دستاوردهای انقلاب اسلامی در این عکس ها به نمایش درآمده است.


وی افزود: هنر مندان هندیجان در هفته دولت برای بررسی برنامه های هنری در شهرستان دیداری با فرماندار هندیجان  خواهند شد.


وی بابیان فعالیت انجمن های هنری شهرستان گفت:انجمن های هنری شهرستان با جذب ۱۲۰هنرمند برنامه های متنوع فرهنگی وهنری در مراسمات ملی ومذهبی در طول سال برگزار می نمایند.


پوردوستعلی رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی هندیجان عنوان کرد:برای احترام به مقام والای شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس مراسم غباروبی و عطر افشانی شهدای هندیجان با حضور هنرمندان     برگزار می شود.


وی با اشاره به فعالیت کانون های فرهنگی وهنری مساجد هندیجان بیان کرد:۲۱کانون فرهنگی و هنری  شهری و روستای در مساجد هندیجان آموزش,های قرآنی و احکام ،  دروس دینی ،ورزشی هنرهای تجسمی را بر گزار می نمایند.

خبرنگار هندیجان محمدرضا شعبانی
ارسال نظرات
پر بیننده ها