در اولین روز از گرامی داشت هفته دولت با حضور فرماندار ، بخشدار بخش آسفیچ و جمعی ازمسئولین شهرستان بهاباد قبور مطهر شهدای شهر بهاباد غبار روبی و عطر افشانی شد.
کد خبر: ۸۷۳۲۸۱۶
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، فرماندار و روسای ادارات بهابا د با حضور در گلزار شهدای این شهر با قرائت فاتحه و اهدای گل یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس امام شهیدان و شهدای دولت شهیدان رجائی و باهنر را گرامی داشتند و با آرمان های بلند شهدا و حضرت امام خمینی (ره) و رهبر عزیز و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاقی دوباره کردند.

در این مراسم فرماندار بهاباد در سخنانی با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و هفته دولت به بیان گوشه هائی از خدمات دولت در شهرستان پرداخت و گفت : هفته دولت در تاریخ سراسر حماسه انقلاب اسلامی ایران یاد آور از جان گذشتگی شهیدانی است که در راه خدمت بی منت به مردم سر از پا نمی شناختند و عاقبت جان خود را در راه آرمانهای بلند این ملت گذاشتند و عاشقانه به ملکوت اعلی پر کشیدند.

عباس اقبال اظهار داشت : هفته دولت، بعنوان نماد وحدت و تجدید پیوند ملت و خادمان مردم، فرصت مناسبی است تا دستاوردها و گام های بلند دولت در عرصه های مختلف برای مردم تشریح شود تا با تدبیر و امید و همراهی و همدلی افق تازه ای از پیشرفت و توسعه را به منصه ظهور برسانند.

فرماندار بهاباد گفت: نیاز امروز کشور به همکاری و همدلی دستگاه‌های اجرایی و مسئولان است تا توطئه‌های دشمن را جدی بگیرند و با هوشیاری آنها را خنثی کنند.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و هفته دولت شهیدان رجائی و باهنر گفت : امنیت، آرامش و آسایش امروز از برکات خون شهداست

اقبال تصریح کرد : اگر جوانان ما تن به تانک نمی دادند امروز ما این آرامش، امنیت و آسایش را نداشتیم و این نعمت را مرهون شهدا و خانواده آنان می باشیم.

وی گفت: ما وارثان خون پاک شهدا هستیم که برای دفاع از اسلام قدم برداشتند و امروز باید ما از عدالت در جامعه دفاع کنیم و اجازه ندهیم که حق مظلومی ضایع شود.


ارسال نظرات