در این بیانیه آمده است: امام راحل و عظیم الشان (ره)در مورد شهیدان رجایی و باهنر می فرمایند"اين طور نبوده که رياست در آنها تأثير کرده باشد؛آنها در رياست تأثير کرده بودند؛يعني آنها رياست را آورده بودند زير چنگ خودشان، رياست، آنها را نبرده بود ...
کد خبر: ۸۷۳۲۸۱۲
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت، به مناسبت هفته دولت؛ حوزه مقاومت بسیج کارمندان شهرستان تفت در بیانیه ای آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دولت که به نام و ياد شهيدان والا مقام"رجايي"و" باهنر" مزين شده است .هر ساله یادآور تلاش و ایثار نمونه های عینی و حقیقی خدمتگزاران صدیق مردم است. این اسوه های ايمان و رجا و نماد علم و تقوا در راه پاسداري از ولايت و انقلاب اسلامي در روز هشتم شهریور ماه که روز مبارزه با تروريسم می باشد به دست منافقان كوردل با انفجار دفتر نخست وزيري جام شهادت را نوشیده و با خون پاك خود دفتر افتخارات ايران اسلامي را امضاء كردند.

اعتلای مدیریت در نظام اداری و ارتقای منزلت اجتماعی کارکنان دولت، اصلاح نگرش مردم نسبت به خدمات این قشر شریف و زحمتکش، ترویج فرهنگ تکریم ارباب رجوع در ادارات به عنوان الگوهای مناسب خدمت به جامعه، ایجاد روحیه امید و تلاش و نشاط و تشویق مردم به مشارکت در امور و نمایش توان حکومت اسلامی در اداره مطلوب جامعه از اهدف بزرگداشت این روز محسوب می گردد.

امام راحل و عظیم الشان (ره)در مورد شهیدان رجایی و باهنر می فرمایند"اين طور نبوده که رياست در آنها تأثير کرده باشد؛آنها در رياست تأثير کرده بودند؛يعني آنها رياست را آورده بودند زير چنگ خودشان، رياست، آنها را نبرده بود تحت لواي خودش، و اين يک درسي است که انسان بايد از اينها ياد بگيرد.

همچنین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی)فرمودند"این دو عنصر خدمتگزار باید همیشه به عنوان عناصر فراموش نشدنی در تاریخ دولت خدمتگزار جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی در خاطره ها زنده بمانند".

كار و خدمت در ميهن اسلامي داراي پشتوانه هاي ارزشمند فرهنگي و مذهبي بوده و لذا پديده اي مبارك و مقدس می باشد که شان و مقام کارمندان نيز در خور تجليل و قدرداني است و به پاس تکریم از زحمات انسان های شایسته ای که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار می باشد، روز كارمند نام گذاري شده است.

در راستای تحقق اهداف نامگذاری امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) تحت عنوان « سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» می باشد و همچنین الگوی چشم انداز بیست ساله کشور، امیدواریم بتوانیم گام های موثر را برداشته و زمينه هاي رشد و پيشرفت روزافزون كشور را در حیطه های مختلف علمی، فرهنگی و اقتصادی و سرافرازي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را فراهم آوریم.

"حوزه مقاومت بسیج کارمندان شهرستان تفت" نیز امسال همانند سال های گذشته ضمن پیروی از منویات مقام عظمای ولایت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدای دولت، خصوصا شیدان رجایی و باهنر، اعلام می نماید جهت ایجاد روحیه جهادی و تلاش و نشاط کاری کارمندان و کارکنان ادارات شهرستان تفت تا حصول نتیجه مطلوب از هیچ کوششی دریغ نمی ورزد و از مردم  غیور و همیشه در صحنه شهرستان تفت دعوت می نماید با حضور در مراسم گرامیداشت این دو شهید والامقام، بار دیگر با آرمانهای امام راحل (رضوان الله تعالی علیه) تجدید پیمان بندند.

و السلام علی من تبع الهدی

ارسال نظرات