کد خبر: ۸۷۳۲۸۰۹
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از تفت، اگر فرض بگیریم که کنسرت با هدف شاد بودن یا شادی کردن برگزار می شود؛ پرواضح است که شاد شدن مردم زمانی معنا می یابد که مردم مشکل و دغدغه ای که مانع از ایجاد شادی شود را نداشته باشند.

چند روزی است که موضوع برگزاری کنسرت در شهرستان تفت نقل هر مجلسی شدهو بر سر زبانها افتاده است و در این بین هر فردی در خور به ذائقه و سلیقه خود برگزاری کنسرتها راتایید و یا رد کرد.

اگر فرض بگیریم که کنسرت با هدف شاد بودن یا شادی کردن برگزار می شود؛ پرواضح است که شاد شدن مردم زمانی معنا می یابد که مردم مشکل و دغدغه ای که مانع از ایجاد شادی شود را نداشته باشند به عبارت دیگر زمانی می توان مردم را شاد کرد که ابتدا درد مردم را فهمید و سپس برای آن راهکار ارائه کرد تا با رفع درد، هم مردم را شاد کرد و هم زمینه را برای شادی بیشتر فراهم کرد.

اما درد مردم در این روزها همان مشکلات معیشتی زندگی است؛ کافی است که در کوچه و بازار قدم بزنیم و با مردم صحبت کنیم تا از درد و مشکل زندگی عامه مردم خبردار شویم.

کمتر کسی است که امروز در اینور و آنور خبرهای ناگوار بیکاری شاغلان، تجمعات عدم پرداخت حقوق وتداوم موج بیکار ماندن جوانان تحصیل کرده را نشنود و یا مشکلات روزمره زندگی از قبیل ازدواج، بیکاری، گرانی و خشکسالی را لمس نکرده یا ندیده باشد.

اما براستی مسئولان دولت که این همه دغدغه برگزاری یک کنسرت را دارند برای کدام یک از مشکلات معیشتی مردم اینچنین دلسوزی می کنند؟ آیا بیکاری جوانان تحصیل کرده یا نبود قدرت خرید مردم هم با همین دغدغه دنبال می شود؟

در معیار کوچکتر آیا مشکلات خشکسالی و کم آبی روستاهای تفت با برگزاری کنسرت حل خواهد شد؟ آیا نیاز مردم دهستان سخوید که در هفته فقط چند ساعت آب آشامیدنی دارند؛ برگزاری کنسرت است؟

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۸:۳۲ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۵
خداروشکر برگزار شد و روتون کم شد