رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان از افتتاح ۱۲۸ پروژه در این بخش به مناسبت هفته دولت خبرداد و گفت: برای به ثمر رسیدن این تعداد پروژه بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
کد خبر: ۸۷۳۲۷۹۹
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، کریم ذوالفقاری در مصاحبه با خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت اظهار کرد: در طول سال در مناسبت های هفته جهادکشاورزی، دولت ودهه مبارک فجر پروژه های قابل افتتاح بخش کشاورزی به بهره برداری می رسد.

وی عنوان کرد: تلاش، همدلی و همکاری بین پرسنل این سازمان در کل استان موجب شده پروژه‌های بخش کشاورزی در این مناسبت‌ها آماده افتتاح شوند.

وی تعداد پروژه های قابل افتتاح بخش کشاورزی استان در هفته دولت را ۱۲۸ پروژه ذکر کرد و افزود: برای اتمام این تعداد پروژه تاکنون بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

رییس سازمان جهادکشاورزی کردستان بیشترین پروژه را مربوط به زیربخش آب و خاک و امور فنی مهندسی با ۱۰۳ پروژه خواند و ادامه داد: این تعداد پروژه زمینه اشتغال ۲۹۷ نفر را فراهم کرده است.

ذوالفقاری بیان کرد: در زیربخش منابع طبیعی و آبخیزداری ۶ پروژه، بهبود تولیدات دامی ۹ پروژه و صنایع کشاورزی ۳ پروژههم در این هفته به بهره برداری می‌رسند که این تعداد پروژه برای ۶۱ نفر اشتغال ایجاد کردند.

وی افزود:از مجموع ۱۲۸ پروژه ۶ پروژه با سرمایه گذاری بیشتر از یک میلیارد تومان،۵ پروژه با اعتبار ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان و ۱۱۷ پروژه با سرمایه‌گذاری کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان است.

وی با اشاره به اینکه در زیربخش تعاون روستائی ۳ پروژه، شیلات با ۲ پروژه افتتاح می شود، اظهارداشت: این تعداد پروژه زمینه اشتغال ۲۰ نفر را فراهم کرده است.

ارسال نظرات