خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشحویی استان خبر داد:

اعزام 30 گروه جهادی به مناطق محروم خوزستان و استان‌های همجوار/امکان حضور افراد غیر دانشجو

مسئول بسیج دانشحویی خوزستان با اشاره به اعزام 900 دانشجو در قالب 30 گروه جهادی به مناطق محروم استان و استان‌های همجوار از ابتدای شهریورماه، گفت: افراد غیربسیجی یا غیردانشجو نیز جهت شرکت در این اردوها می‌توانند اقدام کنند.
کد خبر: ۸۷۳۲۷۴۰
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵

بهمن شهریاری اظهار کرد: اعزام گروه‌های جهادی خوزستان از ابتدای شهریورماه آغاز شد که بخشی از این اعزام‌ها استانی و بخشی به خارج از استان هستند.

وی با بیان این‌که 900 دانشجو در قالب 30 گروه جهادی برای حضور در این اردوها اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: 200 نفر از این دانشجویان از دختران جهادگر هستند؛ در حال حاضر برخی از گروه‌ها اهداف خود را مشخص کرده‌اند. 25 گروه از مناطق محروم درون خوزستان و پنج گروه از استان‌های مجاور اعزام می‌شوند که در حال حاضر استان‌های کرمانشاه و لرستان مدنظر قرار گرفته‌اند؛ در این راستا سه گروه از دانشگاه‌های آزاد اهواز، رامهرمز و ایذه به کرمانشاه اعزام خواهند شد.

مسئول بسیج دانشجویی خوزستان با اشاره به فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و بهداشتی این گروه‌ها گفت: در فصل‌های گرم سال، اعزام گروه‌های جهادی برای فعالیت عمرانی به نواحی شمال خوزستان انجام می‌شود. بنابراین در حال حاضر شهرهای دزفول، ایذه، باغملک، اندیکا و ... مد نظر هستند.

شهریاری با بیان این‌که فعالیت دیگر گروه‌های جهادی به همکاری برخی دستگاه‌ها در سطح استان بستگی دارد، عنوان کرد: ذات انقلاب توجه به محرومان است. مدیری که امروز در جامعه انقلابی جایگاهی دارد، باید در راستای محرومیت‌زدایی تلاش کند؛ مشکلات محرومان تنها با رفتارهای انقلابی حل می‌شود.

وی با اشاره به اعزام جهادگران از سایر استان‌ها به خوزستان، تصریح کرد: رویکرد امسال به این صورت است که جهادگران بر یک منطقه روستایی تمرکز کنند تا محرومیت در آن منطقه به‌طور کامل رفع شود؛ همچنین ترویج سبک زندگی اسلامی شعار امسال اردوهای جهادی است.

مسئول بسیج دانشجویی خوزستان ادامه داد: افراد علاقه‌مند غیربسیجی یا غیردانشجو نیز می‌توانند در این اردوها همکاری و مشارکت کنند؛ این افراد می‌توانند به دفاتر بسیج دانشجویی یا مرکز بسیج دانشجویی استان واقع در امانیه مراجعه کنند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها