محقق شدن رشد چهار و چهاردهم درصدی اقتصاد در کشور

وزیر امور اقتصادی و دارایی در نخستین روز از هفته دولت و در مراسم بازدید از واحد های صنعتی چهارمحال و بختیاری ، گفت: در سه ماهه نخست امسال رشد اقتصادی چهار و چهاردهم درصدی محقق شد.
کد خبر: ۸۷۳۲۷۲۴
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری علی طیب نیا اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال رشد اقتصادی چهار و چهار دهم درصدی محقق شده که پیش بینی می شود تا پایان سال به رشد اقتصادی مثبت پنج درصد برای در کشور برسیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: تلاش، عدالت محوری و مردمی بودن این شهدای والامقام را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم.

طیب نیا با اشاره به تحریم های بی سابقه علیه جمهوری اسلامی و تلاش دولت یازدهم برای رونق اقتصادی در کشور افزود: در این سه سال دولت توانست با همراهی و هدایت های مقام معظم رهبری و صبر و پایداری مردم در کنار مدیریت جهادی در این آزمون سخت پیروز شود.

وی تأکید کرد: همه شاخص های تولید و سودآوری شرکت ها رونق بیشتر در کشور را نوید می دهد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به رونق بخش کشاورزی و افزایش تولید گندم در کشور گفت: امسال با تولید بیش از یازده میلیون تن گندم در کشور، نه تنها از واردات این محصول بی نیاز هستیم، بلکه توان صادرات در این زمینه را هم داریم.
طیب نیا امیدواری کرد: با همکاری و همدلی مردم، دولت و همه نهادها و با دمیدن روحیه امید و تلاش بیشتر جهشی بزرگ در توسعه همه جانبه کشور ایجاد شود
ارسال نظرات