اعضای شواری قشر بسیج رسانه استان البرز انتخاب شدند/ عزم بسیج رسانه برای ثبات جایگاه خبرنگاران

اعضای شورای قشر بسیج رسانه استان البرز در جلسه ای با برگزاری انتخابات و رای اکثریت آراء انتخاب شدند.
کد خبر: ۸۷۳۲۷۲۳
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ نخستین جلسه شورای قشر بسج رسانه پس از انتخاب رئیس جدید با حضور پیشکسوتان عرصه رسانه استان البرز در محل سازمان بسیج رسانه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه ابراهیم نوروزی فر رئیس بسیج رسانه استان البرز ضمن خوش آمدگویی، تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر گزارشی از فعالیت های انجام شده و در حال پیگیری را ارائه کرد که از جمله آنها می توان برنامه تجلیل از خبرنگاران در 17 مرداد ماه، برگزاری اردوی یک روز به باغ موزه دفاع مقدس و شرکت در برنامه جمعی سازمان بسیج رسانه به همین مناسبت را نام برد.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت و جایگاه خبر و اطلاع رسانی و همچنین توجه ویژه به خبرنگاران که خود سفیران فرهنگی جامعه به شمار می روند، اظهار داشت: علاوه بر برنامه های تخصصی در حوزه خبر برنامه های اردویی – زیارتی، خدماتی، تفریحی – ورزشی و .... برای اهالی رسانه در استان البرز تدارک دیده شده است.

نوروزی فر گفت: اعزام 20 نفر از خبرنگاران با اعطای وام یک میلیون تومانی به کربلای معلی در ایام محرم امسال، ثبت نام از علاقمندان به شرکت در پیاده روی اربعین حسینی، ارائه خدمات مشاوره ای، خدمات حقوقی با همکاری وکلایی که با مجموعه سپاه و بسیج در ارتباط هستند، ارائه خدمات بیمه تکمیلی و بیمه تامین اجتماعی، استفاده از خدمات استخر با تخفیف 50 تا 70 درصد، امضا تفاهم نامه با مراکز آموزشی و .... از جمله این خدمات به شمار می رود.

در ادامه این جلسه صمیمی اعضای حاضر نظرات خود را در خصوص چگونگی اجرای برنامه ها و پیگیری آن از سوی بسیج رسانه، انتظارات اهالی رسانه از قشر بسیج رسانه، طرح مشکلات صنفی خبرنگاران و پیشنهادات جهت ارائه خدمات هرچه بهتر به اهالی رسانه ای استان البرز در جهت تثبیت جایگاه خبرنگاران و ارتقا کیفی سواد و اخلاق رسانه ای مطرح کردند.

همچنین در این جلسه مقررشد تشکیل حلقه های صالحین، برگزاری جلسات منظم اخلاق با نماینده ولی فقیه در استان، دعوت از مسئولان استان برای شرکت در جلسات شورای قشر بسیج رسانه و مطالبه گری نیازهای رسانه ای استان نیز باقوت پیگیری شود.

از سویی دیگر افتتاح دفاتر شهرستانی بسیج رسانه در نظرآباد، محمدشهر، فردیس و گرمدره نیز با هدف یاری رساندن به سازمان بسیج رسانه در راستای تحقق اهداف و خدمات رسانی هرچه بهتر به اهالی رسانه در دستور کار قرار گرفت.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه انتخابات شورای قشر بسیج رسانه نیز برگزار شد که بر اساس آن و با رای اکثریت آرا، آقای مهدی کریمایی به سمت رئیس شورای قشر، آقای سیدایوب محبوبیان به سمت نایب رئیس و خانمها مومن پور و سجادی به عنوان بازرس انتخاب شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار