جانشین رئیس سازمان بسیج دانش آموزی گفت: 105 هزار دانش آموز بسیجی در فصل تابستان، دوره های آموزشی بصیرتی و مهارتی را می گذرانند که به طور متوسط، از هر دبیرستان، 6 بسیجی انتخاب می شوند.
کد خبر: ۸۷۳۲۷۰۸
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵
قاسم حبیب زاده جانشین رئیس سازمان بسیج دانش آموزی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به برنامه های فصل تابستان دانش آموزان بسیجی گفت: با توجه به راهبرد دانش آموز محوری، طبیعی است که در تابستان می بایست فرماندهان و اعضای شورای بسیج دانش آموزی خود را آموزش دهیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر 105 هزار دانش آموز بسیجی در فصل تابستان، دوره های آموزشی بصیرتی و مهارتی را می گذرانند که به طور متوسط، از هر دبیرستان، 6 بسیجی انتخاب می شوند.

حبیب زاده تاکید کرد: آموزش های جذب، سازماندهی، حلقه های صادقین و فعالیت های انقلابی و ... از جمله برنامه ما برای دانش آموزان بسیجی در طول تابستان است.

جانشین رئیس سازمان بسیج دانش آموزی خاطرنشان کرد: با توجه به سخنان رهبرانقلاب در خصوص ایجاد فضای انقلابی برای دانش آموزان، باید فعالیت های موثر در مدارس منطبق با فعالیت های انقلابی گری صورت بگیرد و صرفا نباید فعالیت بسیج در مدارس به آذین بندی در و دیوار در مناسبت ها ختم شود و یک دانش آموز بسیجی باید بتواند اهداف نظام را در مدرسه پیاده کند.

وی در پایان درباره کم توجهی آموزش و پرورش به درس آمادگی دفاعی، گفت: باید دبیری که برای تدریس درس آمادگی دفاعی به کلاس درس می رود، نسبت به محتوای درس اشراف کامل داشته باشد موضوعی که متأسفانه کمتر به آن بها داده می شود. 
ارسال نظرات