رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تدفین شهدای گمنام در واحد رشت و بندرانزلی را از جمله کارهای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی است عنوان کرد و افزود: مزار شهدا گمنام تبدیل به یک مرکز فرهنگی برای دانشگاهیان شده است.
کد خبر: ۸۷۳۲۶۹۸
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان، امیر تیموری امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گیلان ضمن تقدیر از مسئول پیشین نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: دانشگاه همواره همدل با دفتر نهاد رهبری بوده و تعامل خوبی با این داشته است.

وی با بیان اینکه 42 هزار دانشجو در مراکز و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر گیلان تحصیل می کنند افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان 900 عضو هیئت علمی دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه سال گذشته 2 مرکز رشد در این دو واحد مهم دانشگاهی در راستای توسعه اقتصاد دانش بنیان راه اندازی شد گفت: مرکز رشد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد انزلی نیز هم اکنون در دست اجراست.

امیرتیموری تدفین شهدای گمنام در واحد رشت و بندرانزلی را از جمله کارهای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی است عنوان کرد و افزود: مزار شهدا گمنام تبدیل به یک مرکز فرهنگی برای دانشگاهیان شده است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد در اختراعات، اکتشافات و مباحث فرهنگی فعال است گفت: این دانشگاه در عرصه های مختلف حرفی برای گفتن دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: بیش از 75 درصد از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان دارای مرتبه استادیاری به بالا هستند.

ارسال نظرات