مسئول سازمان بسیج هنرمندان در گفتگو با «بسیج» خبر داد

برگزاری جشنواره فرهنگی با عنوان "آوای وحدت"

منتظری گفت: امسال برای نخستین بار در چند استان مرزی، جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین با عنوان "آوای وحدت" به منظور حفظ میراث فکری، آداب و رسوم و سنت اقوام ایرانی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۳۲۶۸۴
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰
غلامرضا منتظری مسئول سازمان بسیج هنرمندان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه برگزاری جشنواره های بسیج در طول سال، یک بستر مناسب برای شناسایی استعدادها جوانان و از سوی دیگر، فرصتی برای انتقال پیام های ارزشی به نسل امروزی است، گفت: هر هنرمندی دوست دارد که آثار فرهنگی و هنری اش را در معرض دید عموم قرار دهد و قطعا جشنواره های بسیج فرصتی برای هم اندیشی برای هنرمندان سراسر کشور است که می توانند با استفاده از آن، هنرهای خود را نشان دهند.

وی ادامه داد: همه ساله جشنواره تئاتر بسیج توسط سازمان بسیج هنرمندان در سطح کشور برگزار می شود که در مرحله آغازین این جشنواره هستیم و تا به امروز، قریب به900 طرح به این جشنواره ارسال شده است که در بهمن ماه، شاهد برگزاری اختتامیه این جشنواره خواهیم بود.

منتظری افزود: در طول سال جشنواره های متعددی با همت سازمان بسیج هنرمندان برگزار می شود که می توان به جشنواره هنرهای نمایشی، ادبیات، خوشنویسی، فیلم کوتاه، شعر و ... اشاره کرد.

وی تاکید کرد: امسال برای نخستین بار در چند استان در نقاط مرزی کشور، جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین با عنوان "آوای وحدت" برگزار می شود که هدف از برگزاری آن، حفظ میراث فکری، آداب و رسوم و سنت اقوام ایرانی است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان خاطرنشان کرد: نمایشنامه،سرود،بازی های نمایش، دعوت از چهره هایی که در حوزه فرهنگ اقوام فعالیت قابل توجهی داشتند و تجلیل از آنها و همچنین برپایی نمایشگاه صنایع دستی و عکس، از جمله برنامه های این جشنواره خواهد بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار