معاون پژوهشی و آموزشی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها:

استکبار ستیزی از شاخصه های انقلابی بودن است

معاون پژوهشی و آموزشی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ ها گفت: ساده زیستی، باور داشتن اسلام، استکبار ستیزی و عاقلانه عمل کردن و ... از شاخصه های انقلابی بودن از دیدگاه مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۸۷۳۲۶۷۲
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان،  حجت الاسلام رنجبران، امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، حضور نهاد در دانشگاه ها را تاکیدی بر دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص انقلابی بودن عنوان کرد و گفت: رهبری در شرایطی بحث انقلابی بودن را مطرح می کنند که ما 37 سال از انقلاب را پشت سر گذاشته ایم و این نشان از اهمیت انقلابی بودن دارد.

وی با اشاره به شاخصه های انقلابی بودن از دیدگاه رهبری تصریح کرد: ساده زیستی، باور داشتن اسلام، استکبار ستیزی و عاقلانه عمل کردن و ... از شاخصه های انقلابی بودن از دیدگاه مقام معظم رهبری است.

معاون پژوهشی و آموزشی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها صدور انقلاب به دنیا را یکی از دلایل اصلی تشکیل انقلاب اسلامی دانست و افزود: هیچگاه دست از صدور انقلاب برنمی داریم و هم اکنون ایران اسلامی الگو و محور مقاومت در دنیاست.

حجت الاسلام رنجبران با بیان اینکه استکبار ستیزی، دست دادن با استکبار و مصاحفه با شیطان ما را از ارزش ها دور خواهد کرد یادآور شد: خطر تحریف اندیشه‌های امام راحل در دانشگاه ها وجود دارد و باید تفکر انقلابی را گسترش و اندیشه‌ها و آرمان‌های امام را احیا کنیم.

وی دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی را پایگاه تولید دانش دانست و گفت: تولید دانش یکی از اصلی ترین پایه های تمدن است.

ارسال نظرات