تلویزیون فقط شیخ حسن را بنمایاند!

آذر منصوری از فعالین حزب کودتاگر مشارکت و از محکومین فتنه‌ی سال 88 بدون اشاره به گفت‌وگوی مستقیم اخیر رئیس جمهور ...
کد خبر: ۸۷۳۲۶۴۴
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱

خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه:

عدم پخش کامل سخنان رئیس جمهور در صدا و سیمای ملی حامیان دولت را برآشفت!!

در حالی که صدا و سیما بارها به پخش سخنرانی‌های رئیس جمهور چه در بخش‌های خبری و چه در دیگر ساعات پرداخته است با این حال به نظر می‌رسد حامیان دولت با نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری خواستار پخش کامل تمامی سخنان رئیس جمهور از رسانه‌ی ملی هستند!

روزنامه‌ی شرق به عنوان یکی از روزنامه‌های زنجیره‌ای حامی دولت در همین خصوص نوشت:« صداوسیما یک‌ بار دیگر، این‌بار در یکی از بخش‌های خبری خود، سخنان رئیس‌جمهوری را تقطیع کرد. بخش خبری ١١ صبح شبکه خبر، بخشی از سخنرانی رئیس‌جمهور، به مناسبت روز پزشک را پخش کرد. آنجاکه روحانی به موضوع قطع‌نامه‌های تحریم اشاره کرد و گفت: «اگر من هم می‌توانستم قطع‌نامه‌ها را پاره کنم، این کار را می‌کردم» پخش زنده سخنان روحانی یکباره قطع شد و مجری باکس خبری ساعت ١١ هم برنامه را به پایان برد. این نوع نحوه پوشش سخنان رئیس‌جمهور از سوی رسانه ملی، با واکنش برخی از فعالان سیاسی روبه‌رو شد.»

آذر منصوری از فعالین حزب کودتاگر مشارکت و از محکومین فتنه‌ی سال 88 بدون اشاره به گفت‌وگوی مستقیم اخیر رئیس جمهور با مردم از دریچه‌ی صدا و سیما، به شرق گفت:« دولت به عنوان نهاد بر‌آمده از مردم، باید فرصت کند تا از این طریق با مردم صحبت کند و حداقل این است که برنامه‌های خود را به اطلاع مردم برساند؛ به‌نحوی‌که اصلی‌ترین رسانه دولت و ملت، رسانه ملی باشد. بنابراین قطع یکباره سخنان رئیس‌جمهور به هر بهانه‌ای، در راستای جانبداری و میلی‌کردن رسانه ملی است، آن هم در فضایی که به علت گسترش ارتباطات، مجالی برای حذف و سانسور این سخنان نمی‌گذارد

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۲:۲۰ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
اکثر برنامه های دولت دل مردم را خون می کند ، بهتراست که پخش نشود .
آخرین اخبار