عضو سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور در گفتگو با «بسیج»:

مسوولانی که با مدیران نجومی برخورد می‌کنند نیز مدیر نجومی هستند!

علی صیادی گفت: آقایان دولتی خودشان هم در لیست حقوق نجومی‌ها هستند لذا آمار دقیق نمی‎دهند چون در ابتدا باید با خودشان برخورد شود.
کد خبر: ۸۷۳۲۵۹۰
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰

علی صیادی عضو سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه آقای نوبخت آمار متفاوتی از حقوق نجومی‌ها ارائه می‌دهد اظهار داشت: جریان اصلی فرایند حقوق نجومی‌ها به دوران دولت سازندگی، آقای هاشمی بر می‌گردد که قشر اشرافیگری جولان مدیریت یافتند.

وی با بیان اینکه آمار دقیق حقوق نجومی‌ها خیلی بیشتر از آمار دولتی است افزود: حقوق نجومی‌ها در دستگاه‌های مختلف وجود دارند قضیه حقوق نجومی‌ها از نزدیک برایم ملموس و آشکار است لذا تعداد  حقوق نجومی‎ها بیش از آمارهای اعلام شده است.

صیادی بیان داشت: حقوق نجومی‌ها قشری اشرافی هستند که برای خودشان حق و حقوق خاص قائل هستند و اشرافیگری عادی شده است و اینکه دولت آمار 100 نفری ارائه می‌دهد بی‌پایه و بی اساس است؛ حقوق نجومی‌ها فراگیر شده است و آمار دقیق نمی‌توان ارائه داد.

عضو سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور اذعان داشت: متاسفانه آقایان دولتی خودشان هم در لیست حقوق نجومی‌ها هستند لذا آمار دقیق نمی‎دهند چون در ابتدا باید با خودشان برخورد شود.

صیادی خاطر نشان کرد: طبیعی است که دولتمردان جریان حقوق نجومی را طولانی کنند و در یکسری موارد به سرعت عبور کنند و بعید می‌دانم دولتمردان اهل برخورد با حقوق نجومی‌ها باشند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
قلعه نویی
۱۹:۴۶ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
به حق خون شهدا خداوند از این افراد نگذرد
آخرین اخبار