خبرهای داغ:
مدير کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان کبودراهنگ خبر داد
مدير کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان کبودراهنگ گفت: در سه ماهه نخست سال جاری 46 نوعروس تحت حمایت این نهاد با دریافت کمک هزینه خرید جهیزیه به اعتبار یک میلیارد و 375 میلیون ریال به خانه بخت رفتند.
کد خبر: ۸۷۳۲۵۲۰
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
جمشيد محمدي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در سه ماهه نخست امسال 46 نفر از نوعروسان تحت حمایت با دریافت کمک هزینه خرید جهیزیه با اعتبار یک میلیارد و 375 میلیون ریال زندگی مشترک خود را آغاز کرده‌‌اند.

وی افزود: در مرداد ماه سال جاری نیز 12 نوعروس تحت حمایت این نهاد کمک هزینه خرید جهیزیه خود به ارزش 360 میلیون ریال را دریافت کرده‌اند.

مدير کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان کبودراهنگ تصریح کرد: در حال حاضر 130 نوعروس در انتظار دریافت جهیزیه هستند که امید است با کمک مردم نوعدوست و خیران نیکوکار هر چه سریع‌تر شرایط ازدواج آنان فراهم شود.

وی اظهار کرد: در سال گذشته در راستای خرید جهیزیه نوعروسان تحت حمایت این نهاد 122 فقره کمک بلاعوض به ارزش 3 میلیارد و 534 میلیون ریال اعطا شده است.

محمدی از ارائه 100 مورد خدمات مشاوره فردی قبل از عقد و ازدواج و همسرداری در چهار ماهه اول سال جاری خبر داد و بیان کرد: موضوعات مطرح شده در جلسات مشاوره شامل مواردی از جمله بحران در خانواده و شیوه‌های مقابله با آن، معیارهای ازدواج موفق و پایدار، ویژگی ‌های یک ارتباط مؤثر و موانع آن، نقش ایمان در سلامت روان، راه‌‌های کاهش تنش و فشارهای روانی ناشی از مشکلات مالی، روحی، شیوه‌های صحیح ارتباطی و تربیتی فرزندان، نقش مهارت‌های زندگی در پیشگیری از اعتیاد فرزندان، نشاط معنوی و راه ‌های شاد زیستن، مدیریت روابط زناشویی و ایجاد انگیزه تحصیلی بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات