مدیر مجتمع ورزشی معرفت فریدونکنار ادامه داد: بازیکن‌سازی و تیم‌داری در رشته‌های مختلف ورزشی از اهداف اصلی مجتمع ورزشی معرفت شهرستان فریدونکنار است.
کد خبر: ۸۷۳۲۴۷۲
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه فریدونکنار، مدیر مجتمع ورزشی معرفت فریدونکنار با اشاره به اینکه مجتمع ورزشی معرفت در حال حاضر در رشته والیبال تیم‌داری می‌کند، ادامه داد: مجتمع ورزشی معرفت از سوی هیأت والیبال مازندران به‌عنوان مرکز استعدادیابی والیبال بانوان استان معرفی شده است.

مریم ستوده با بیان اینکه مجتمع ورزشی معرفت فریدونکنار در جمع برترین‌های استان مازندران قرار دارد، اظهار کرد: با نگاه علمی و تخصصی به ورزش به‌دنبال پرورش ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی هستیم.

وی با بیان اینکه مجتمع ورزشی معرفت با ایجاد آکادمی‌های مختلف و بهره‌گیری از مربیان و اساتید با تجربه در رشته‌های مختلف ورزشی، کشف استعدادها و پرورش آنها را در سرلوحه کار خود قرار داده است، افزود: این مجتمع در حال حاضر در 20 رشته ورزشی آقایان و بانوان در حال فعالیت است.

مدیر مجتمع ورزشی معرفت فریدونکنار ادامه داد: بازیکن‌سازی و تیم‌داری در رشته‌های مختلف ورزشی از اهداف اصلی مجتمع ورزشی معرفت شهرستان فریدونکنار است.

وی با بیان اینکه مجتمع ورزشی معرفت برای نخستین‌بار در کشور کلینیک پیکرشناسی و رفع نقایص جسمانی و فیزیکی را به‌وسیله ورزش راه‌اندازی می‌کند، تصریح کرد: مجتمع ورزشی معرفت فریدونکنار از سوی فدراسیون والیبال به‌عنوان مرکز استعدادیابی والیبال در کشور انتخاب شده است.

ستوده گفت: برگزاری همایش روسای استعدادیابی والیبال از سراسر کشور، اردوی تیم ملی نونهالان تکواندو جمهوری اسلامی ایران، مسابقات کشوری والیبال امید بانوان کشور، مسابقات استانی کونگ‌فو و پذیرش میزبانی بسیاری از مسابقات از دستاورهای مجتمع ورزشی معرفت و مرکز استعدادیابی والیبال بانوان مازندران در نخستین سال افتتاح بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها