راه اندازی خط اینترنت در روستاهای مازندران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران تصریح کرد: حضور فعال مدیران در این نمایشگاه ضروری بوده و باید به سؤالات، پیشنهادات و انتقادات رسانه‌ها پاسخ دهند و نظرات مردم را مورد توجه قرار دهند.
کد خبر: ۸۷۳۲۴۶۹
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علیرضا یونسی در نمایشگاه دستاورد سه ساله دولت تدبیر و امید مصلی نماز جمعه بابل اظهار کرد: با توجه به اینکه رسانه و تبلیغات نقش بی‌بدیلی در تنویر افکار عمومی دارد یکی از راه‌های انعکاس عملکرد، برپایی همین نمایشگاه است که به دستور استاندار مازندران همه شهرستان‌ها از جمله بابل موظف به برگزاری آن شدند.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه بابل با برپایی 40 غرفه اقدام به ارائه عملکرد دولت تدبیر و امید کردند، افزود: از ابتکارات خوب بابل افتتاح شبکه بابل تی وی بوده که دستاورد نمایشگاه را آنلاین گزارش می‌دهد.

یونسی خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته دولت بیش از 700 پروژه در مازندران با اعتباری بالغ بر 622 میلیارد تومان آماده بهره‌برداری است.

این مسوول یادآور شد: مازندران در هفته دولت میزبان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات است که با حضور وی افتتاحیه اتصال یک‌هزار و 200 روستای مازندران به شبکه اینترنتی انجام می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران دیدار مدیران با خانواده شهدا و جانبازان و برگزاری جشنواره شهید رجائی با تجلیل از برگزیدگان دولت در حوزه‌های مختلف تخصصی و غیرتخصصی را از دیگر برنامه‌های هفته دولت برشمرد.

فارس

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار