علم زدایی و معنویت زدایی برنامه دشمن در دانشگاه هاست/ مولفه قدرت کشور ها تراز علمی دانشجویان است/ تصویر

امروزه دشمن می خواهد در دانشگاهها علم زدایی و معنویت زدایی نمایند که شایسته است اساتید بسیجی بیدار باشند و با برنامه ریزی مناسب برای دانشجویان و افزایش بصیرت آنها مانع از فعالیتهای دشمن شوند.
کد خبر: ۸۷۳۲۴۴۷
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، دوره توانمندسازی سرگروههای حلقه های صالحین دانشگاههای مازندران، با حضور سرهنگ رضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا در آلاشت شهرستان سوادکوه، برگزار گردید.

در این دوره که با حضور 80 نفر از اساتید نخبه استانی و برخی ازمسئولین شهرستانی برگزار گردید، سرهنگ رضایی مطالبی را در خصوص انواع تهدیدات علیه انقلاب اسلامی و همچنین نفوذ در مراکز علمی و دانشگاهها توسط دشمن و راهکارهای مقابله با آن را بیان کرد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا در بخشی از صحبتهای خود عنوان کرد: نقش اساتید بسیجی در محیط دانشگاه در برهه کنونی بسیار برجسته است و همه باید بصیرت و آگاهی لازم را داشته باشند.

مقام مسئول در سپاه مازندران اظهار داشت: امروزه دشمن می خواهد در دانشگاهها علم زدایی و معنویت زدایی نمایند که شایسته است اساتید بسیجی بیدار باشند و با برنامه ریزی مناسب برای دانشجویان و افزایش بصیرت آنها مانع از فعالیتهای دشمن شوند.

سرهنگ پاسدار حسین محمدرضایی عنوان کرد: یکی از مؤلفه های قدرت کشورها تراز علمی است که انگیزه اساتید و دانشجویان بایستی برای تعلیم و تعلم افزایش یابد تا سطح علمی کشور افزایش یابد.

سرهنگ رضایی در بخش دیگر صحبتهای خود بیان کرد: بایدحساسیت دانشجویان را نسبت به نفوذ دشمن در مسائل مختلف کشور اعم از سیاسی،اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و... بالا ببریم که این امر توسط اساتید بسیجی قابل تحقق می باشد.

وی یاد آورشد: البته ما مطمئن هستیم که مردم ما آگاه هستند،مردم ما غیرت دارند و مطمئنا دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب را مثل گذشته ناکام خواهند گذاشت.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها