خبرهای داغ:
همزمان با آغاز هفته دولت، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و با هنر به همت حوزه مقاومت بسیج شهید جلالی در شهر قنوات برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۳۲۳۶۱
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، فرمانده و بسیجیان بخش مرکزی شهر قم با صدور بیانیه ای، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، از مردم شهر قنوات و روستا های بخش دعوت کرده است با حضور در مراسم گرامیداشت این دو شهید والا مقام، با آرمانهای امام تجدید پیمان کنند.



متن کامل این بیانیه به این شرح است:

بار دیگر هشتم شهریور با نام یاد و خاطره شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر این دو یار دیرین و صدیق و همسنگر در قربانگاه عشق از راه می‌رسد و فضای کشور از عطر دلنشین و رایحه خوش آنان جانی تازه می‌کند. آنان که اسوه ایمان و رجا و نماد علم و تقوا در راه پاسداری از ولایت و انقلاب اسلامی با خون پاک خود دفتر افتخارات ایران اسلامی را امضاء کردند.

بدین مناسبت هر ساله همراه با گرامیداشت یاد و خاطره آن دولتمردان شهید و خدوم، دستاوردهای دولت‌های انقلاب اسلامی نیز مورد بررسی و مداقه قرار گرفته و در واقع اصول حاکم بر اندیشه و عمل شهیدان رجایی و باهنر سنگ محکمی برای سنجش عملکرد دولتمردان دیروز، امروز و فرداست و فرصتی برای ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و دوایر دولتی است. از این روی بسیج بخش مرکزی قم از بخشدار انقلابی و دلسوز جناب اقای دکتر خزائی که با حمایت های بی شائبه و بزنگاه خود که بصورت شبانه روزی حامی فعالیت های این مجموعه میباشد می‌خواهد تا همچون قبل با تکیه بر روی اصول و مفاهیم اصیل انقلاب اسلامی و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت های بالقوه و بالفعل نظام و تجارب مفید ملی و دستاوردهای متراکم مسولین قبل، بتواند همچنان در مدار عدالت و پیشرفت و تعالی، بخش را به پیش برده و با نگاهی اصولی و هوشمندانه هم به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل عظیم‌الشأن و هم به واقعیت‌های پیش روی، در روند ساختن ایرانی اباد نقش اساسی خود را ایفا کنند.

در پایان بسیج بخش مرکزی استان ضمن گرامیداشت هفته دولت، با تجدید احترام به مقام شامخ و رفیع شهیدان انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان والامقام رجایی و باهنر از عموم مردم عزیز دعوت می نماید تا با حضوری گسترده، انقلابی و انبوه در مراسم بزرگداشت آن شهیدان گرانقدر با آرمان‌های بلند آن شهیدان تجدید میثاق نمایند.

این مراسم در حرم شهدای گمنام شهر قنوات سه شنبه برگزار میگردد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها