خبرهای داغ:
جمعه پنجم شهریور ماه صورت می‌گیرد

برگزاری دومین مرحله لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان در قم

رقابت‌های مرحله دوم لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان باشگاه‌ها در رشته کراس کانتری با جدال رکاب‌زنان مدعی به میزبانی قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۳۲۳۴۴
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
برگزاری دومین مرحله لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان در قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، رقابت‌های فصل 1395 لیگ دوچرخه‌سواری باشگاه‌های قم در دو رشته کورسی و کوهستان توسط هیأت این رشته ورزشی برنامه‌ریزی شده است و از اردیبهشت ماه امسال با حضور رکاب‌زنان و تیم‌های مدعی کسب عناوین برتر در قم به انجام می‌رسد.

هیأت دوچرخه‌سواری استان قم که این هفته میزبانی پریموث استرانکار سرمربی اهل اسلوونی تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان را انجام می‌دهد، برگزاری مرحله دوم رقابت‌های لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان باشگاه‌های قم در رشته کراس‌کانتری را همزمان با حضور وی در قم برنامه‌ریزی کرده است.

مسابقات مرحله دوم لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان باشگاه‌های قم در رشته کراس‌کانتری به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت‌مرد رجایی و باهنر و هفته بزرگداشت دولت روز جمعه پنجم شهریور ماه با حضور رکاب‌زنان تیم‌های مختلف به انجام خواهد رسید.

این مرحله از مسابقات روز جمعه پنجم شهریور ماه از ساعت هفت صبح از گلزار شهدای گمنام قم واقع در کوه خضر نبی(ع) برگزار می‌شود و رکاب‌زنان شرکت کننده در پیست جدید کوه خضر با یکدیگر مسابقه می‌دهند در حالی که هیأت دوچرخه‌سواری استان قم این رقابت‌ها را امسال با عنوان جام شهدای رکاب‌زن مدافع حرم سیدمصطفی موسوی و مهدی صابری نام‌گذاری کرده است.

رقابت‌های مرحله دوم لیگ کوهستان در رشته کراس‌کانتری در حالی برگزار می‌شود که نیمه دوم مرداد ماه، هیأت دوچرخه‌سواری استان قم برای برگزاری مرحله دوم مسابقات فصل جاری لیگ دوچرخه‌سواری کورسی باشگاه‌های استان قم برنامه‌ریزی کرده و رقابت جذاب و نزدیکی بین رکاب‌زنان برای کسب عناوین برتر برگزار شد.

در حالی این هفته جدال دو رقیب مدعی برای کسب عنوان قهرمانی بر جذابیت جدال رکاب‌زنان افزوده بود، مرحله دوم از پیکارهای لیگ دوچرخه‌سواری قهرمانی باشگاه‌های استان قم با تداوم صدرنشینی تیم شینا تورنادو همراه بود و رکاب‌زنان تیم اسکات تاکتیک نیز جدی‌ترین تعقیب کننده این تیم بودند.

با برنامه‌ریزی هیأت دوچرخه‌سواری استان قم،‌ رکاب‌زنان شرکت کننده در امتداد بلوار فردوسی نخستین رقابت خود در مرحله دوم مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری باشگاه‌های قم را انجام دادند، در حالی که دوچرخه‌سواران در چهار مرحله و در هشت مسابقه این مرحله را انجام خواهند داد.

در رقابت‌های رشته دور حذفی 20 رکاب‌زن در قالب 9 تیم شرکت‌ کننده با یکدیگر رقابت کردند، در حالی که رقابت‌ها در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به انجام رسید و در پایان علیرضا تنباکویی از تیم دوچرخه‌سواری شینا تورنادو بالاتر از دیگر رقبای خود به مقام نخست دست یافت و حمید هاشم‌پور به همراه حامد هاشم‌پور به عنوان رکاب‌زنان تیم دوچرخه‌سواری اسکات تاکتیک به ترتیب در رده‌های دوم و سوم ایستادند.

در بین برترین‌های رده سنی جوانان این مرحله از لیگ دوچرخه سواری قم، علی ایزدی و محمدحسین امینی رکاب‌زنان تیم دوچرخه‌سواری شینا تورنادو در این رده سنی عناوین اول و دوم را به خود اختصاص دادند و علی انصاری از تیم شاهین رتبه سوم را کسب کرد.

در رده‌بندی مجموع مراحل، تاکنون تیم دوچرخه‌سواری شینا تورنادو با کسب 810 امتیاز در رده نخست جای دارد و رکاب‌زنان تیم دوچرخه‌سواری اسکات تاکتیک با کسب 742 امتیاز جدی‌ترین تعقیب کننده این تیم در مسیر کسب عنوان قهرمانی هستند.

تیم دوچرخه‌سواری دی با کسب 398 در رده سومی جای دارد و تیم دوچرخه‌سواری الوند با کسب 380 امتیاز چهارم است، ضمن اینکه رکاب‌زنان شرکت‌کننده در این فصل تا پایان لیگ باید در پنج میدان دیگر با یکدیگر رقابت کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار