خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خبر داد

بررسی مشکلات عرصه بهداشت و درمان ملایر با حضور وزیر بهداشت

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: با حضور وزیر بهداشت و رییس مجمع خیرین سلامت برخی کمبودها و معضلات عرصه بهداشت و درمان شهرستان ملایر مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۷۳۲۳۴۲
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: جلسه نمایندگان ملایر با حضور وزیر بهداشت و با حضور دکتر آذرهمایون، رییس مجمع خیرین سلامت و دکتر ترکاشوند رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر برگزار و برخی کمبود و معضلات عرصه بهداشت و درمان شهرستان ملایر بررسی شد.

وی افزود: در این جلسه نمايندگان شهرستان ملاير بعد از پرداختن به مشکلات و کاستی‌ها در حوزه بهداشت و درمان ملاير از وزير بهداشت و درمان خواستار پيگيرى و رسيدگى شدند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: در این جلسه بر تجهیز بخش سی سی یو ۱۲ تختخوابی بیمارستان امام حسین(ع) تامین دستگاه آنژیوگرافی جهت بیمارستان مذکور و تامین تجهیزات بیمارستان سوانح و سوختگی ملایر که توسط یکی از خیرین در حال احداث است، تأکید شد.

وی ادامه داد: صدور دستورات مقتضی از سوی وزیر بهداشت برای ارتقای وضعیت مراکز درمانی جوکار، علی آباد و ازندریان و همچنین موافقت برای تاسیس واحد رادیوتراپی در ملایر کسب شد.

آزادیخواه گفت: با درخواست نمایندگان مجلس مقرر شد ظرف دو ماه آینده و با حضور وزیر بهداشت در ملایر، مشکلات حوزه سلامت و درمان از نزدیک مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات