مسئول بسيج سازندگي بافت گفت: با توجه به بررسي ها، شهرستان بافت قابليت تبديل شدن به قطب صنايع تبديلي گياهان دارويي را دارد.
کد خبر: ۸۷۳۲۱۸۵
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ دوم مددي زاده، مسئول بسيج سازندگي ناحيه مقاومت سپاه بافت با اشاره به اختصاص اعتبارات داخلي بسيج به طرحهاي توليدي اقتصاد مقاومتي اظهار داشت: امسال تسهيلاتي به ميزان يك ميلياردو ۲۲۵ ميليون تومان از اعتبارات داخلي بسيج به طرحهاي اقتصاد مقاومتي در شهر بافت اختصاص يافته است.


وي ، عرصه دام سنگين، ماهيان سردابي و گرمابي، زنبور داري، ماكيان،گياهان دارويي، توليدات گلخانه اي، كمپوست، علوفه هاي هيدروپونيك و مرغ و بوقلمون را از جمله طرحهاي مشتمل دريافت اين تسهيلات عنوان كرد.

مددي زاده افزود: در قالب طرحهاي عنوان شده ۳۵۰ -۴۰۰ نفر مي توانند از اين تسهيلات استفاده كنند.

مسئول بسيج سازندگي ناحيه مقاومت سپاه بافت همچنين با اشاره به اختصاص ۱۷۵ ميليون تومان به بخش صنايع تبديلي ابراز داشت: امسال قرار بر اين است كه هر شهرستان به قطب صنايع تبدلي محصولي تبديل شود كه با توجه به بررسي ها، شهرستان بافت قابليت تبديل شدن به قطب صنايع تبديلي گياهان دارويي را دارد.

وي خاطر نشان كرد: اعتبارات اين بخش به راه اندازي ۲۵-۳۰ كارگاه خانگي صنايع تبديلي اختصاص دارد.

مددي زاده، با اشاره به تاكيدات امام خامنه اي(مد ظله العالي) بر ضرورنت توجه به اقتصاد مقاومتي و كارگاههاي توليدي تاكيد كرد: اكنون هيچ شك و شبهه اي در اينكه اقتصاد مقاومتي تنها راه نجات اقتصاد كشور است نيست.

وي در پايان ادامه داد: البته اقتصاد مقاومتي بايد در همه زمينه ها از جمله صرفه جويي، استفاده از توليدات داخلي و … اتفاق بيافتد اما اصل اقتصاد مقاومتي بر افزايش توليد است چراكه افزايش توليد افزايش اشتغالزايي را به دنبال دارد.
 
 قرارگاه رسانه و فضاي مجازي سازمان بسيج سازندگي ,
ارسال نظرات