علی اکبر ناطق نوری این روزها مجددا به روی صفحه یک رسانه های مکتوب اصلاح طلب بازگشته است. ناطق که از او به عنوان آلترناتیو هاشمی...
کد خبر: ۸۷۳۲۱۵۵
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه: 
 
علی اکبر ناطق نوری این روزها مجددا به روی صفحه یک رسانه های مکتوب اصلاح طلب بازگشته است. ناطق که از او به عنوان آلترناتیو هاشمی رفسنجانی یاد می کنند  عموما برای اصلاح طلبان نقش و کارکرد انتخاباتی داشته و در آستانه هر انتخاباتی صرفا با یاد نمودن از وی به عنوان "یک اصولگرای سنتی" مشاوره هایی گرفته و سپس دوباره به بایگانی این روزنامه ها باز می گردد.
 
ناطق نوری این بار با تیتر "تصمیم برگ در لواسان" در صفحه یک روزنامه آرمان به فضای انتخابات بازگشته و به ماجرای گعده های انتخاباتی در منزل لوکسی در این مکان خوش آب و هوای کشور پرداخته است.
 
آرمان در بخشی از گزارش خود می آورد:گمانه نخست را بايد در لواسان جست‌وجو كرد؛ در جلساتي كه هر از چندگاهي با توجه به اهميت موضوع درآن منطقه برگزار مي‌شود. در انتخابات سال ۸۴ اتومبيل‌هايي كه سرنشينانش باهنر و مرحوم عسگراولادي بودند بسيار در منطقه لواسان تردد مي‌كردند؛ چرا كه مي‌خواستند در تصميم‌گيري مهمي شريك شوند. البته كانديداهاي آن انتخابات هم به آنجا مي رفتند تا برنامه‌هاي خود را با ناطق نوري در ميان بگذارند.
 
این روزنامه نه چندان خوشنام اصلاح طلب در ادامه می نویسد:واضح است كه شيخ نور براي انتخابات ۹۶ دل به وحدت احزاب اصولگرا نخواهد بست و گمان مي‌رود كه او فراتر از احزاب برنامه‌اي رادر ذهن داشته باشد كه در سكوت لواسان درصدد تحقق آن است.
 
آرمان در انتهای گزارش خود از قول منابع آگاه خاطر نشان می کند: اين روزها ماشين‌هايي با سرنشينان آشنا در لواسان تردد دارند؛ سرنشيناني كه تصميم آنها براي هر طيف سياسي تصميم نهايي تلقي مي‌شود و به عبارتي حضور آنها به معني حذف واسطه‌هايي است كه درز محتواي جلسات از سوي آنها سبب التهاب در فضاي سياسي كشور مي‌شود. شايد بتوان پيش بيني كرد كه بزرگان دراين جلسات بر سر چه موضوعاتي با يكديگر صحبت مي‌كنند.
ارسال نظرات