حجت الاسلام گواهی در گفتگو با «بسیج»:

رهبرانقلاب بر عملکرد چهره به چهره در مساجد تاکید دارند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران گفت:امام خامنه ای فرمودند که عملکرد چهره به چهره در مساجد از هر تریبونی بهتر است و ائمه جماعت با ارتباط موثر با جوانان می توانند مفاهیم دینی را به خوبی منتقل کنند.
کد خبر: ۸۷۳۲۱۴۳
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶
حجت الاسلام گواهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به فرمایشات اخیررهبرانقلاب در خصوص کارکرد موثر مساجد گفت: خوشبختانه بنده هم در دیدار اخیر ائمه جماعت تهران با رهبرانقلاب حضور داشتم و از نزدیک، به بیانات و رهنمودهای امام خامنه ای عزیز در خصوص کارکرد مساجد گوش فرا دادم و واقعا فضای معنوی خاصی در این دیدار وجود داشت.

وی ادامه داد:رهبرانقلاب در این دیدار از مسجد به عنوان یک پایگاه اصلی انسان سازی در جامعه یاد کردند و فرمودند که مسجد نباید تبدیل به یک کلیسا شود و محلی برای خواندن نماز و عبادت باشد؛ مسجد باید یک دانشگاه باشد و هر فردی که در این مکان مقدس وارد می شود، چیزهای زیادی بیاموزد و ساخته شود.

حجت الاسلام گواهی تاکید کرد:رهبرانقلاب فرمودند که جوانان امروزی، اگر از جوانان دیروز برتر نباشند اما کمتر هم نیستند، چرا که با توجه به هجمه های فرهنگی عظیم که وجود دارد، این جوانان در مساجد واکسینه می شوند اما در اوایل انقلاب، این همه هجمه فرهنگی وجود نداشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ خاطر نشان کرد: امام خامنه ای در سخنرانی شان فرمودند که عملکرد چهره به چهره در مساجد و مکان های دینی از هر تریبونی بهتر است و ائمه جماعت با ارتباط موثر خود با جوانان جامعه می توانند مفاهیم دینی و اسلامی را در آنها نهادینه سازند.

وی ابراز داشت: ائمه جماعت باید در مساجد، با تواضع و فروتنی با نمازگزاران و جوانان برخورد کنند، چرا که این روش باعث جذب حداکثری در این مکان مقدس می شود.
ارسال نظرات