امام جمعه مسجد بقیه الله شهرستان اسلامشهر:
حجت الاسلام بهنام پولادی امام جمعه برگزیده برترین های مساجد از مسجد بقیه الله الاعظم شهرک موسی آباد توابع شهرستان اسلام شهر گفت: بسیج می تواند بازوی امام جماعت باشد.
کد خبر: ۸۷۳۲۱۲۱
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۲

به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، این منتخب جشنواره خاطر نشان کرد: این گونه جشنواره ها برای دیده شدن کسانی که زحمت می کشند بسیار خوب است.

وی با بیان اینکه تاکید رهبری در خصوص فعالیت های مساجد با تربیت کودکان و نوجوانان در مساجد است، افزود: قشر روحانیت در این زمینه می توانند بسیار فعال موثر و مفید باشند و  در این راستا ایجاد پویایی و نشاط در فضای مجازی بسیار می تواند کارساز و راهگشا باشد.

حجت الاسلام و المسلمین پولادی در ادامه گفت: بسیج می تواند  بازوی امام جماعت باشد اگربسیج بتواند همگام با امام جماعت حرکت کند و مثل یک خانواده دست به دست هم بدهند می توانند هدف های والایی که خداوند متعال برای همه بنده ها در نظر گرفته را محقق کنند.

 وی در پایان با اشاره به برنامه هایی که در مسجد بقیه الله انجام داده اند، اظهار داشت: هدف اصلی ما جذب نوجوانان و جوانان است و همه فعالیت های ما در این مسیر من جمله اردوها، دارالقرآن و ... برنامه ریزی می شود.


ارسال نظرات