خبرهای داغ:
سرپرست فرمانداری شهرستان میامی با اشاره به برنامه های هفته دولت در این شهرستان گفت: 51 پروژه اقتصادی و عمرانی به مناسبت هفته دولت با اعتبار 34 میلیاردو 732 میلیون ریال در میامی افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۳۲۱۱۹
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
محمدمهدی کریمی در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل فرمانداری این شهرستان جمعیت روستایی شهرستان میامی را 9برابر جمعیت شهری دانست و گفت: مسئولان کشوری، استانی، شهرستانی باید توجه بیشتری به این شهرستان داشته و نحوه خدمات رسانی را نسبت به شهرستان های دیگر عوض کنندوطرح های اقتصاد مقاومتی را باهدف ارائه خدمت به روستاها ارائه کنند.

وی به اهمیت رسانه اشاره کرد وگفت: مدیران باید به مانند تنگ شیشه ای باشند به گونه ای که فعالیت آنها بوسیله خبرنگاران دیده شود که مردم قضاوت منصفانه داشته باشند.

کریمی به برخی از برنامه های هفته دولت اشاره کرد وافزود: افتتاح 51 پروژه حضوری و به اتمام رسیده، مجلس بزرگداشت شهدای هفته دولت، دیدار با امام جمعه، نمایشگاه کتاب و دستاوردهای دولت، جشنواره گل آفتابگردان، ارتباط با مردم در حوزه شهری و روستایی، سفر استاندار به میامی و... در دستورکار دولتمردان خواهد بود.

سرپرست فرمانداری شهرستان میامی با بیان اینکه پروژه های قابل افتتاح در شهرستان در سه حوزه شهری، بخش مرکزی و کالپوش است، افزود: در شهر 3 پروژه، بخش مرکزی 44 پروژه و بخش کالپوش 14 پروژه قابل افتتاح وجود دارد.

وی  به فعالیت های دولت تدبیر و امید در روستاها اشاره کردو گفت: بیمه روستایی، اختصاص قیر یارانه ای به دهیاری ها در سال 93 و 94 به مبلغ 336 میلیون تومان، تخصیص اعتبار جهت پروژه های روستایی توسط دهیاری ها و در قالب احداث مدیریت آب های سطحی، بهسازی معابر و احداث بوستان و غسالخانه با 225 میلیون تومان از جمله اقدامات این دولت برای روستاییان است.

کریمی افزود: اختصاص جرایم رانندگی به دهیاری ها با هدف استاندارد سازی وسایل و تجهیزات ایمنی راه های روستایی در از سال 92 تا 94 به مبلغ 325 میلیون تومان از دیگر توجهات دولت به روستاها است.

سرپرست فرمانداری شهرستان میامی تخصیص اعتبار تامین ماشین آلات دهیاری ها را برابر با تعداد کل ماشین آلات تخصیص داده شد از ابتدای تاسیس دهیاری ها دانست و گفت: سهم کل دهیاری ها را 330 میلیون تومان  و یک میلیارد 220 میلیون سهم 4 برابری دولت جهت خرید ماشین آلات است.

وی به سهم 3 درصدی سفر ریاست جمهوری به استان سمنان به میامی اشاره کرد و افزود: از 71 پروژه سهم استان 5 پروژه اختصاص به میامی داده شده است که پروژه های مناسبی دیده شده است.

کریمی افزود: تعریض پروژه محور عباس آباد به کاهک، احداث وتجهیز شبکه بهداشت،کمک به مرکز درمانی 12 تخته خوابی شهرستان و ارتقای آن به بیمارستان 32 تخته، سالن ورزشی نامنیک، کمک به پروژه های عمرانی شهرستان از پروژه های دیده شد در سفر ریاست جمهوری به استان برای شهرستان است.

سرپرست فرمانداری شهرستان میامی با بیان اینکه پروژه ها نسبت به سال قبل از لحاظ تعداد نسبت به سال قبل 16 پروژه افزایش یافته است، افزود: میزان اعتبار سال قبل 15 میلیاردو 748 میلیون ریال بوده و امسال بیش از  34 میلیاردو732 میلیون ریال بوده که افزایش رشد 54 درصدی داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها