خبرگزاری بسیج: دهمین دوره اعزام کاروان راهیان نور شهر تهران از منطقه 20 آغاز شد و زائران از جوار حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۳۲۰۶۱
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ دهمین دوره کاروان راهیان نور شهر تهران با مشایعت شهردار منطقه 20، رئیس باغ موزه دفاع مقدس، مدیران شهری شهرری، شورایاران و جمعی از خانواده شهدا از منطقه 20 و جوار حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 حضور در مراسم بدرقه زائران را توفیقی ارزشمند برشمرد و گفت: برپایی برنامه هایی نظیر اعزام کاروان راهیان نور، فرصتی است برای گرامیداشت یاد و خاطره تمام دلاوری ها و جانفشانی کسانی که برای ادای وظیفه و لبیک به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی عاشقانه عازم میدان دفاع و مبارزه شدند.

وی با اشاره به اینکه مقاومت های ایثارگرانه در دوران دفاع مقدس موجب شد تا دشمنان چشم طمع به میهن اسلامی ما ندوزند، ادامه داد: شهدا و جانبازان با کمترین امکانات و بالاترین روحیه و ایمان مردانه مبارزه کردند و با حضور در مناطق عملیاتی می توان به مظلومیت آنها به خوبی پی برد.

صفوی به اعزام 240 نفر از اقشار مختلف شهروندان منطقه 20 اشاره کرد و افزود: تمامی افراد شرکت کننده برای اولین بار از مناطق عملیاتی بازدید می کنند که امیدواریم با سلامتی و توشه معنوی این سفر را به پایان برسانند و بهره مندی های خود را به دیگران نیز انتقال دهند.

شهردار منطقه 20 مناطق عملیاتی مهران شامل مناطق عملیاتی والفجر3 و کربلای یک، یادمان شهدای عملیات مطلع الفجر در گیلان غرب، تنگه مرصاد، و یادمان شهر پاوه را از جمله موارد مورد بازدید کاروان راهیان نور برشمرد.

شاهسون مدیرکاروان راهیان نور منطقه 20 نیز گفت: طبق روال روایتگران در موقعیت های مختلف به روشنگری و تشریح عملیات های مختلف می پردازند و با همکاری ستاد شهر سالم نیز تیم پزشکی و اورژانس کاروان را همراهی خواهد کرد.

شاهسون ادامه داد: دهمین دوره اعزام کاروان راهیان نور از یکم تا 22 شهریور از مناطق 22 گانه انجام می شود و جمعا بیش از 5 هزار زائر به مناطق عملیاتی غرب اعزام می شوند.

 

ارسال نظرات