رئيس كل دادگستری گیلان گفت:دستگاه قضايی استان همانند گذشته در چارچوب قانون از کمک به دولت دریغ نخواهد کرد.
کد خبر: ۸۷۳۲۰۵۴
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گيلان، احمد سياوش‌پور با بزرگداشت هفته دولت، ياد و خاطره  شهدا و ايثارگران انقلاب اسلامی به ويژه دو يار با وفای امام راحل،شهيدان رجايی و باهنر را كه در سال 60 بدست منافقان كوردل به شهادت رسيدند را گرامی داشت.

وی با اشاره به حوادث سال‌های آغازین انقلاب اسلامی، مسیر توسعه و پیشرفت کشور را با وجود موانع و مشکلاتی که دشمنان نظام در طی این 38 سال برای کشور ایجاد نموده‌‌اند در پرتو وجود رهبریت امام خمینی(ره)و پس از ایشان مقام معظم رهبری بی‌نظیر دانست.

رئيس كل دادگستری استان گیلان همدلی قوای سه گانه و تلاش برای خدمت رسانی بیشتر به مردم را از تاكيدات مقام معظم رهبری بيان كرد و افزود:دستگاه قضايی استان چنان گذشته در چارچوب قانون از کمک به دولت دریغ نخواهد کرد.

سیاوش‌پور از جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور مطرح در دنیا نام برد و افزود:نظام جمهوری اسلامی نشان داده است که با یک حکومت دینی می‌توان حکومت‌داری، قانون گرایی، اقتصاد و ایجاد رفاه نسبی را ایجاد کرد و در سطح بین‌الملل موفق بود.

وی با آرزوی موفقيت برای دولت بويژه مسئولين اجرايی استان در سال 95 تاكيد كرد:دستگاه قضايی استان در راستای قانون و سياست‌های كلی نظام از اقدامات دولت در مسير توليد، توسعه و افزايش سرمايه گذاری در استان طبق موازين قانونی حمايت خواهد كرد.

رئيس كل دادگستری گیلان با اشاره به پروژه‌هايی كه در هفته دولت به همت مسئولين در استان گيلان افتتاح می‌شود،ابراز اميدواری كرد به زودی شاهد افزايش اشتغال و كاهش هرچه بيشتر  بيكاری در گيلان باشيم.

سیاوش‌پور خاطرنشان كرد: مديران و مسئولين استان با تعامل سازنده و تلاش مضاعف مسير سرمايه گذاری در استان را جهت رونق بازار كار و توسعه اقتصادی تسهيل نمايند.

وی در پايان با اشاره به سند چشم‌انداز بیست ساله نظام جمهوری اسلامی ایران افزود:نباید از توسعه همه جانبه و فراگیر غافل بمانیم و در راستای رسیدن به این اهداف نباید هیچگونه خدشه‌ای به منابع طبیعی و حقوق بیت المال وارد شود.

ارسال نظرات