به همت پایگاه بسیج شهید زین‌الدین حوزه شهید مدنی(ره) اراک؛

برگزاری مسابقه تکاور بسیجی

به همت پایگاه بسیج شهید زین‌الدین حوزه شهید مدنی(ره) سپاه ناحیه مقاومت اراک دومین دوره مسابقات تکاور بسیجی ویژه نوجوانان بسیجی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۳۱۹۹۵
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، دومین مرحله مسابقات تکاور بسیجی با هدف آمادگی جسمانی، بازپس گیری مواضع تصرف شده از تروریست‌ها و آموزش جنگ شهری برگزار شد.

این مسابقه که روز یک‌شنبه 31 مردادماه در منطقه قشلاق گوار این شهرستان و با حضور فرمانده حوزه شهید مدنی(ره) و هئیت همراه برگزار شد.

سروان پاسدار حیدری، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید مدنی(ره)؛ درباره برگزاری این مسابقه گفت: سناریو این مسابقه بدین نحو است که یکی از روستاها یا شهرهای ایران توسط گروه‌های تروریستی و متجاوزین تسخیر شده است.

سروان پاسدار حیدری افزود: این مکان که از قبل توسط نیروهای تخلیه شده و پس از آن نیروها به کمک توپخانه و سلاح‌های سنگین، مواضع دشمن را تا حدود زیادی تخریب و تلفات زیادی به دشمن وارد کرده و حالا زمان پاکسازی منطقه و باز پس گیری مکان‌های تصرف شده است.

وی افزود: متجاوزین به خاطر اتلاف وقت و ایجاد تاخیر در پشتیبانی و همچنین ایجاد رعب و وحشت در دل نیروهای ایرانی، تعددادی تک تیرانداز در ساختمان‌ها مستقر و با نصب تله‌های انفجاری در هر نقطه سعی دارند از پیشروی نیروهای ایرانی جلوگیری کنند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید مدنی(ره) تصریح کرد: نیروهای خودی باید در 6 تیم 5 نفره فعالیت کنند که یکی از آن‌ها فرمانده تیم، یک نفر خنثی کننده تله انفجاری، دو نفر تخریب‌چی و چهار نفر تک تیرانداز است.

سروان پاسدار حیدری افزود: تیمی که کمترین نواقص در نظم تیمی، اطاعت از فرماندهی تیم و کمترین تلفات را داشته باشد و با کمترین مهمات، متجاوزین بیشتری را اسیر کند، پیروز است و تیمی که تعداد بیشتری را به جای اینکه به هلاکت برساند، اسیر کند امتیاز بیشتری خواهد گرفت.

وی در پایان یادآور شد: نیروهای خودی نسبت به متجاوزین امکانات کمتری دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار