خبرهای داغ:
طی حکمی از سوی مسئول نمایندگی ولی فقيه در لشکر عملیاتی مردم پایه 17 علی بن ابی طالب(ع)، علیرضا سلیمانی به عنوان معاون جدید تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی این لشکر منصوب و معرفی شد.
کد خبر: ۸۷۳۱۹۹۰
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسيج از قم، مسئول نمایندگی ولی فقيه در لشکر عملیاتی مردم پایه 17 علی بن ابی طالب(ع)، علیرضا سلیمانی را بعنوان معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی این یگان منصوب کرد.

حجت الاسلام علی اعظم خدابنده لو، مسئول نمایندگی ولی فقيه در لشکر عملياتی در این جلسه که جانشين و جمعی از مدیران و فرماندهان این یگان نیز حضور داشتند، ضمن تشریح اهداف دشمن برای به زانو درآوردن انقلاب اسلامی اظهار داشت: تلاش دشمن در دشمنی با جمهوری اسلامی بخاطر نشر تعاليم اسلامی است.

وی با اشاره به نقش پاسداران در حفظ انقلاب اسلامی ابراز کرد: امروز دشمنان این نظام بيشتر از همه عليه سپاه انتقاد می کنند و به منظور تضعيف عقاید و روحيه انقلابی عزیزان پاسدار برای آنها و خانواده هایشان برنامه ‌ریزی مداوم و دقيق دارند، لذا برای جلوگيری ازنفوذ دشمن در اعتقادات کارکنان سپاه، معاونت تربیت و آمورزش عقیدتی سیاسی کار بسیار خطیری را بر عهده دارد و بایستی با جدیت در این راه همواره قدم بردارد.

خدابنده ‌لو ضمن تقدیر از زحمات مخلصانه یوسف صمدی، مدیر قبلی این معاونتطی حکمی، علیرضا سلیمانی رابه عنوان مدیر عقیدتی سیاسی لشکر عملیاتی مردم پایه17علی بن ابي‌ طالب(ع) منصوب کرد و همچنين اظهار داشت:برای اثرگذاری در کار بایستی خود مان قبل از همه عامل به رعایت حدود اسلامی باشيم و همچنين باید دانست که مسئوليت‌ ها قراردادی است وارزش هر مسئوليتی درخدمت به مردم است.

سلیمانی نیز در این مراسم طی سخنانیضمن تشکر از حسن اعتماد مسئول نمایندگی ولی فقيه دراین لشکر به وی، درخصوص اهميت این مسئولیت خطیر یادآورشدمهمترین عاملی که باعث می‌شود یک نیروی نظامی در جبهه‌های حق علیه باطل در میدان‌های جنگ بتواند با روحیه جهادی مبارزه نماید بالا بودن معنویت و ایمان می‌باشد، لذا هر چقدر نیروی رزمی از آمادگی اعتقادی و معنوی بیشتری برخوردار باشد یقیناً از روحیه و انگیزه بالاتری می‌تواند با دشمنان خود مبارزه نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها