مدیر تحول و تعالی معاونت طرح و برنامه و مالی سپاه روح‌الله:
مدیر تحول و تعالی معاونت طرح و برنامه و مالی سپاه روح‌الله بصیرت و دشمن‎شناسی اصلی‌ترین شاخص پاسداران دانست و گفت: یک پاسدار برای ماندگاری انقلاب اسلامی باید با بصیرت و صادقانه وارد میدان شود.
کد خبر: ۸۷۳۱۹۸۶
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، صبح امروز به همت معاونت طرح و برنامه سپاه ناحیه اراک همایش گفتمان‌سازی، تحول و تعالی و توسعه تفکر راهبردی سازمانی کارکنان سپاه اراک برگزار گردید.

پاسدار غلامحسینی مدیریت تحول و تعالی معاونت طرح و برنامه و مالی سپاه روح‌الله در این همایش که با حضور جمعی از مسئولین بسیج استان و شهرستان برگزار شد با اشاره به فلسفه وجودی سپاه پاسداران گفت: فلسفه وجودی سپاه پاسداران حراست از ارزش‌های اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: پاسداران باید در جامعه وزنه باشند و سبقه خوب و مطلوبی را که به لطف رشادت‌های پاسداران قبل در اذهان عمومی جامعه وجود دارد را حفظ کنیم.

مدیر تحول و تعالی معاونت طرح و برنامه و مالی سپاه روح‌الله تصریح کرد: پاسداران بایستی الگو برای دیگر افراد جامعه باشند، برای ساخت جامعه مطلوب باید ابتدا خود را بسازیم و پس از آن به اصلاح جامعه بپردازیم.

پاسدار غلامحسینی با تاکید بر الگو بودن پاسداران گفت: یک پاسدار باید هم الگوی عملی و رفتاری در جامعه باشد تا بتواند با شناخت تکالیف خود از تمام ظرفیت‌های خود در راستای اجرایی ساختن اهداف والا به بهترین نحو ممکن بهره گیرد.

وی با اشاره به سخنان مقام‌معظم رهبری گفت: سپاه باید پیشبرنده و پیشرونده باشد یعنی پاسدار الگوباشد، از این‌رو سپاه باید در تراز انقلاب اسلامی و حتی جلوتر از انقلاب نقش پیشرو را ایفا کند.

مدیر تحول و تعالی معاونت طرح و برنامه و مالی سپاه روح‌الله تصریح کرد: باید از نگاه ابزاری به جد پرهیز کرد از همان روزهای ابتدایی که جرقه انقلاب اسلامی توسط حضرت امام راحل زده شد تا پیروزی و حتی در دوران دفاع مقدس هرجا نگاه‌مان نگاه ابزاری بوده شکست خورده‌ایم.

پاسدار غلامحسینی رمز پیروزی انقلاب اسلامی را ایمان، وحدت و رهبری دانست و گفت: رمز پیروزی انقلاب سالامی در برهه‌های مختلف تاریخ داشتن روحیه معنویت و ولایت‌پذیری بوده، هرکجا بر حداقل داشته‌های مادی و ابزاری خود با ایمان و ولایتمداری پیش رفته‌ایم پیروزی‌های بزرگی را به دست آورده‌ایم.

وی افزود: معرفت و ایمان، عبودیت و عمل صالح، اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه، تقوا پرهیزگاری، شایستگی های اخلاقی، پرهیز از تجملات و دنیاگرایی، بصیرت و عمل انقلابی و تعامل و روابط اجتماعی و سازمانی از جمله شاخص های یک پاسدار شایسته است.

مدیر تحول و تعالی معاونت طرح و برنامه و مالی سپاه روح‌الله در پایان خاطرنشان کرد: سه مولفه اصلی از جمله مسئولین و فرماندهان به عنوان نقش الگویی و پیشتازی، سازمان که نقش هدایتی، حمایتی و کاهش موانع و چالش‌ها از راه پاسداران را برعهده دارد و در نهایت خانواده یک پاسدار نقش مهمی در همراهی معنوی با پاسدار دارند در حرکت پاسداران هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات