خبرهای داغ:
مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان کبودراهنگ خبر داد
مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان کبودراهنگ از بهره‌مندی 147 مددجوی تحت حمایت این نهاد از خدمات درمانی در سه ماهه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۱۹۳۶
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴
جمشيد محمدي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در سه ماهه نخست سال جاری در راستای فرانشیز امور درماني و بهداشتي 147 نفر از مددجويان تحت حمايت کمیته امداد امام خمینی(ره) کبودراهنگ بيش از 200 ميليون ريال اعتبار هزينه شده است.

وی افزود: در سال گذشته فرانشیز پرداختی برای 826 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد بیش از یک میلیارد ریال بوده است.

مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان کبودراهنگ تصریح کرد: رسیدگی به امور درمانی مددجویان و بیماران تحت حمایت به منظور توانمندسازی و افزایش امید به زندگی در مددجویان با نگاه ویژه ای دنبال می شود و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان تحت حمایت یکی از برنامه های مهم و اساسی کمیته امداد است.

وی از بهره مندی 550 کودک زیر 6 سال از خدمات سوء تغذیه در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته در راستای کمک به رفع سوء تغذیه 450 کودک زیر 6 سال، 4 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

محمدی یادآور شد: از دیگر برنامه‌های حوزه بهداشت و درمان این نهاد در سال جاری می‌توان به معرفی فرزندان مددجو به دندانپزشکان طرف قرارداد با جامعه هدف فرزندان 6 تا 14 سال، دختران مجرد زیر 30 سال و پسران تا 18 سال و معرفی زنان بین 35 تا 50 سال و مردان بالای 50 سال به پزشکان و مراکز درمانی اشاره کرد.

وی تعداد بیماران صعب العلاج و خاص تحت حمایت این نهاد را 62 نفر اعلام کرد و گفت: در سال گذشته با هزینه ای بالغ بر 48 میلیون ریال توسط 30 پزشک خیر و نیکوکار استان تهران در طی بازدیدی دو روزه یک هزار و 950 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد ویزیت شده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات