صبح فردا صورت می‌گیرد

افتتاح چهارمین نمایشگاه «ایران‌نوشت»/ حضور بیش از 40 تولیدکننده نوشت‌افزار ایرانی اسلامی

چهارمین نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی اسلامی با عنوان «ایران‌نوشت» در مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۳۱۹۰۲
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج، چهارمین نمایشگاه «ایران‌نوشت» به همت مجمع نوشت افزار اسلامی ایرانی و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از روز سه‌شنبه 2 شهریور به مدت ده روز در مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

امسال بیش از 40 برند تولید کننده نوشت‌افزار، از جمله برخی از تولیدکنندگان و برندهای بومی شهرستان‌ها و استان‌های کشور در این نمایشگاه حضور دارند.

همچنین آیین افتتاح چهارمین نمایشگاه «ایران‌نوشت» روز سه‌شنبه 2 شهریور از ساعت 10:00 در محل سالن غدیر مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار می‌گردد.

در این مراسم از جدیدترین محصولات نوشت‌افزار ایرانی اسلامی همچون شاهزاده روم، ایستاده در غبار، شهدای مدافع حرم و برخی مفاخر و اسطوره‌های ایرانی رونمایی می‌گردد.

گفتنی است چهارمین نمایشگاه «ایران‌نوشت» از دوم تا دوازدهم شهریور همه روزه از ساعت 10 تا 22 در مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میزبان مخاطبین است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار